Peterka_P Napisano 17 Styczeń 2009 Napisano 17 Styczeń 2009 witam, mam problem z funkcją target weld. Zazwyczaj działa, ale zdarza się tak że za nic nie mogę połączyć ze sobą vertexów. Stworzyłem sobie jeden obiekt, potem drugi, oba to editable poly, połączyłem je funkcją attatch. Klikam jeden z vertexów jakto zawsze robię daję target weld i nic, jeśli przysunę ten który ma zostać dołączony do innego vertexa - to samo, nie mam pojęcia co się dzieje. Wg tego tutoriala http://www.free3dtutorials.com/modeling/3d-max/rim-tutorial.php?page=2 mam przyłaczyć środek do ramienia
Hynol Napisano 17 Styczeń 2009 Napisano 17 Styczeń 2009 A usunąłeś wewnętrzne face'y? Bo tylko posiadanie nieprawidłowych face'ów blokuje operacje typu target weld.
Peterka_P Napisano 17 Styczeń 2009 Autor Napisano 17 Styczeń 2009 nie bardzo wiem o co chodzi z tymi face'ami
mkeruj Napisano 17 Styczeń 2009 Napisano 17 Styczeń 2009 Obiekty nie moga stykac sie polygonami, tylko "dziurami po polygonach". Wtedy Weld zadziala.
Peterka_P Napisano 17 Styczeń 2009 Autor Napisano 17 Styczeń 2009 obiekty wcale się nie stykają, vertex jednego obiektu wisi parę cm nad drugim
tiger133 Napisano 17 Styczeń 2009 Napisano 17 Styczeń 2009 Mam nadzieje że Ci to pomoże: http://pl.youtube.com/watch?v=dgKJNtWB1nU
Peterka_P Napisano 17 Styczeń 2009 Autor Napisano 17 Styczeń 2009 hmmm dzięki, teraz się udało, ale musiałem usunąć część tego elementu do którego chciałem połączyć inny element. Połączyłem krawędzie za pomocą vertexów, ale jak zrobić tak aby przyłączyć jeden vertex do drugiego, jeśli ten drugi leży gdzieś w środku elementu - nie jest graniczny?
Hynol Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Nie da się. krawędzie których vertexy weldujesz powinny być otwarte - nie może być tam fejsów.
Rekomendowane odpowiedzi