Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

od kilku dni próbuje stworzyc audi TT, niestety nie jestem jeszcze dobry w modelowaniu dlatego licze na waszą pomoc :)

 

pytania:

1) czy siatka jest OK? jesli nie to gdzie i co jest zle ? :)

2) jak najlepiej oddzielac poszczegolne częsci samochodu? np maska od zderzaka

3) lepiej uzywac chamfera na zgieciach czy connect'a ?

4) prosze o jakies dodatkowe rady :)

 

z gory dziekuje za pomoc.

 

 

WIP'y:

http://foto.forumsamochodowe.com/image/5ksPgMmLPtujVbTDnArxuu37buroG0L8q3qoZ0DY.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/qCBIrCmGIyTywbyK62MtiCIMCBIcITC09NTt2oXN.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/R740A1mTe8UdJJynFcxSSd0pUB7t8TINGajnckDn.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja Ci powiem tak (pomijajac fakt ze to 1,2,3,4,5.....n Audi TT ) Na początek jak chcesz się nauczyć modelowania, auto to zły wybór. Więcej stracisz nerwów a efekt i tak będzie kiepski. Jeśli dopiero zaczynasz to i tak ładnie. Oczywiście wszędzie jest krzywo siatka również ekhemm średnia. Moim zdaniem powinnienes poćwiczyć na prostych obiektach aby złapać forme, kształt obiektu chodzi o to aby odwzrorować coć co ma proste kształty ale dokładnie. Później porobić rózne problematyczne, detaliczne obiekty ale tez nie wielkie projekty, jakim jest auto ( bo to tak naprawde złożony model z wielu obiektow ). Jak juz opanujesz na jakimś przyzwoitym poziomie jedno i drugie, z powodzeniem mozesz zmierzyć się z samochodem. Nie mówie tego złośliwie, tylko z własnego doświadczenia.

Napisano

nie siatka nie jest ok , ale nie tak zle jest ;)

krzywo miejscami .... i raczej chamfer , czasem connect a czasem recznie zalezy co gdzie i jak ;)

 

jak oddzielac hmmm normlanie :P

 

kolega ci dobrze radzi najpierw zacznij mniejsze modele robic , potem cos wiekszego , przejzyj moj wątek w podpisie ;)

 

polecam tutka odnosnie audi na chyba 3d total stronie ,jezeli juz tak bardzo chcesz samochod modelowac ;)

Napisano

no moze macie racje.. ale chocby nawet to najwieksze problemy to mam wlasnie z miejscami w ktorych ma byc ostre zgiecie po uzyciu mesh smootha. widzialem tutorial tu na forum odnosnie tego, wiec cos zawsze pomoze.

w kazdym razie bede probował ;)

a co do watku Twojego to juz go przejrzalem nawet nie raz :) chyba mi sie tez taki watek by przydał, ale to jeszcze nie teraz :) najpierw cos musze wyskrobac :)

Napisano

kiepsko kiepsko i to bardzo siatka za gesta i krzywa, ale ksztaltem przypomina auto takze tragedii nie ma... poszukaj znanego tutak poczciwej a3

 

 

sam robie 'stare tt' tyle ze troche przerobione, troche bardzo troche... czasami dlatego zebys uproscic sobie robote i nie meczyc czegos i z tym nie walczyc, czasami dla tego bo mi sie to podobalo inaczej....

Napisano

k_gabra : dziwna technika przerabiam dla uproszczenia , własnie sęk tkwi w tym żeby zrobić identycznie jak sie człowiek uczy :] potem bedziesz robił tak za kazdym razem jak napotkasz problem ..... nie polecałbym takich działań :]

 

Żółwik : zrob tego tutka , dużo sie po nim nauczysz ;)

Napisano

od samego poczatku, nim zaczalem robic auto wiedzialem ze bedzie ono zmieniane gdzie nie gdzie bo chcialem zrobic niby tuning (ale glupio to brzmi:), i ma to charakter bardziej charakter zabawy a nie nauki...

 

tutaj masz moja siatke dla przykladu... pewnie tez nie jest poprawna idealnie, ale chyba nie ma tragedii

beznazwy2kopiaex4.jpg

w1083.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności