Skocz do zawartości

animacja postaci -


gabrino

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wyglada tak: Ten po lewej tojest projekt postaci do filmu. Doktor bedie poruszalsie tylko na krzeselku . Nigdy z niego nie wstaje, Uzywa krzeselka jako transportu. I tak sie zastanawiam czy nie lepiej byloby wymodelowac doktora i zrobic rig w pozycji siedacej ( bo i tak nigdy niewstaje) Czy moze lepiej wymodelowac i zrobic rig jak stoi i posadzcic go na krzeselku? Mam nadzieje ze to jest dobre miejsce na ten post.

 

web.jpg

Edytowane przez gabrino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oczywiście że na siedząco, jeśli postać nie wstaje

można na stojąco ale musiałabyś zrobić dobry skin aby po posadzeniu postaci elementy które sie rozciągną jeszcze dobrze wyglądały

nogi będzie musiał prostować chociaż troche ale też nie wiem w jaki sposób ta postać będzie sie poruszać na tym krześle

czy będzie dreptała nogami aby zmienić pozycje czy będzie sie odpychać ręką o jakieś elementy jeżdżąc na krześle z miejsca na miejsce

 

pozdr...

Edytowane przez Mr Pank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz. Postac bedzie sie poruszala dokladnie tak samo jak czlowiek na krzeselku obrotowym. Bedzie sie odpychac rekami od sprzetow i nogami od poslogi. Jesli np. bedzie mogusiala przebyc dlugosc calego pokoju to wystarczy ze sie raz odepchnie noga i juz... Sunie przez caly pokoj Tak zgrabnie i elegancko :) Myslalam zeby wymodelowac postac na siedzaco ze wgledu na deformacje brzucha , Nie wiem czy dobrze kombinuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że zamieszanie w Twojej głowie powoduje to, że użytkownicy często pokazują zdjęcia swoich prac zrobionych "ręcznie ołówkiem" lub też 2d na kompie a nie w pełnym trójwymiarze. Otóż chodzi o to, że przed przystąpieniem do pracy lepiej jest rozrysować sobie to co ma zamiar się później modelować a celem takiego postępowania jest wyrażenie własnej prezentacji obiektu, idei, nastroju co znacznie ułatwia późniejsze modelowanie - dopiero potem odpalamy soft i zabieramy się za przeciąganie vertexów. To samo tyczy się animacji gdzie animator przed przystąpieniem do pracy rozrysowuje "ręcznie ołówkiem" poszczególne sceny - tzw. storyboard.

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności