Napisano 25 Styczeń 200916 l Witam znalazłem parę dobrych stron które mi pomogą. Ale nie rozumiem parę aspektów. Może mi ktoś pomóc. http://74.125.79.100/translate_c?hl=en&sl=en&tl=pl&u=http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php%3Ft%3D17286%26start%3D200&prev=_t&usg=ALkJrhj42CP3HtBvYx3KUfe0kBWk1myzTQ#470263 Chodzi o post Dariusa z " Posted: Wed Sep 17, 2008 11:48 am Wysłany: Wed Sep 17, 2008 11:48" Jest opis na temat jak "zrobić" jednostkę do SC. Pierwszy mój problem to jest ten vertex grup. Może ktoś mi to objaśnić Co to jest dolicha. Na czym to polega. I na jakiej zasadzie to działa.
Napisano 25 Styczeń 200916 l grupy wierzchołków są po to, aby określić niektóre wierzchołki z siatki i użyć je w jakimś celu, w tym przypadku przypisać do kości i za pomocą kości poruszać daną częścią siatki. Każda siatka może mieć wiele grup wierzchołków i każdy wierzchołek może należeć do wielu grup. w edit mode w przyciskach editing (F9) w panelu link and materials, masz kilka przycisków które służą do zarządzania grupami wierzchołków (te 6 po lewej): new - tworzy nową (pustą) grupę delete - usuwa grupę assign - dodaje zaznaczone wierzchołki do grupy remove - usuwa zaznaczone wierzchołki do grupy select - zaznacza wierzchołki które należą do grupy (nie odznacza nienależących) deselect - odznacza wierzchołki które należą do grupy za pomocą weight painta można także definiować grupy wierzchołków ale to chyba wyższa szkoła ;)
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor Dzięki udało mi się wprowadzić unita do gry. Jest parę bugów ale wystarczy kości poprzestawiać.
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor To znowu ja. Mam ostatni problem. Więc chce się spytać na przyszłość. W tym opisie vertex grupa, itd. jest Taka opcja w qutliner. W niej od armature wychodza kości, pozy oraz "klocki". Moje pytanie tyczy się jak stworzyć tą grupę co w tym przypadku nazywa się URL0106_LOD0.scm.? To ta rzecz co ma ikonkę z takim biegnącym stikiem. Jak patrze do oryginalnych modelów z SC. to nie znajduje tam żadnej animacji jak zrobić tą opcje bo o to coś burzy mi się cały czas. Jeżeli mnie nie zrozumieliście powiedzcie, postaram się wam opisać dokładniej.
Napisano 26 Styczeń 200916 l outliner a nie qutlinetr ;) to nie grupa wierzchołków tylko akcja :) akcje robi się w action editorze ;) akcje są to takie animacje armatury, zbiór IPO poszczególnych kości, potem można wykorzystać to w NLA ;) albo w grach :) ale chyba nie widziałem jeszcze tutka w pl o tym
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor A zna ktoś tutka do tej opcji. Przez niego jestem ograniczony do tylko paru typów jednostek. A jeżeli ktoś umie to robić prosiłbym żeby zrobił własnego tutka i go wysłał. :) Proszę pomóżcie. To ostatnia rzecz jaką was proszę w tym roku i ostatnia rzecz która mnie ogranicza moją wyobraźnię.
Napisano 9 Marzec 200916 l szczuro pomóż robię gre w blendzie tzn. mam już modele ping pong stołu i paletek tylko jak to wszystko zgraćw jedną całość powiem że jestem średnio zaawansowany
Napisano 9 Marzec 200916 l golvi:nie znam się na blenderowym GameEngine, ogólnie pobaw się sensorami i poducz pythona bo się chyba przyda :) zapytaj się na blender.pl tam jest kilku grzebiących w GE :) choć pytanie w takiej formie raczej nie przejdzie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto