Dibo Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 Pytam tylko z ciekawości. Czy jak wymodeluje cos w maxie np. postac i zanimuje jej chód itp to czy po exporcie do formatu 3ds a potem po imporcie do innego programu obiekt bedzie mial w sobie tą animacje chodu czlowieka? Czy tez format 3ds słuzy do exportowania obiektów statycznych?
Gotham Napisano 10 Marzec 2004 Napisano 10 Marzec 2004 3ds owszem przechowuje zarówno mapowanie jak i animację tyle że z tego co mi wiadomo jedynie przesunięcia obiektów i to w sposób mało bystry bo w każdej klatce przechowuje po prostu stan a nie tak jak byś sobie kluczował, o przesunięciach wierzchołków możesz już zapomnieć, więc przydatność bardzo niewielka...
Dibo Napisano 13 Marzec 2004 Autor Napisano 13 Marzec 2004 a czy jest jakis inny uniwersalny format który mógłby zawierac animacje vertexów i zostac zaimportowany w innym programie, najlepiej blenderze? Bo chodzi mi o zrobienie animacji, wszystko musi byc na legalu a na komercyjny soft mnie na razie nie stac. Chciałbym zrobic modeling i animacje w gmaxie, a render w blenderze (lub innym darmowym sofcie jak np. Vue d\'Espirit 2). Z góry dzieki za odpowiedz
rdo Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 jak chcesz renderować w blenderze to czemu nie zrobisz w nim całej pracy?? IPO\'s, Relative Vertex Keys, Keyframes i inne techniki animacji są tam bardzo zaawansowane
Dibo Napisano 13 Marzec 2004 Autor Napisano 13 Marzec 2004 bo w maxie robie juz 2 lata i jest przyjaźniejszy, w blenderze to praktycznie nic jeszcze nie umiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się