Napisano 8 Marzec 200421 l Pytam tylko z ciekawości. Czy jak wymodeluje cos w maxie np. postac i zanimuje jej chód itp to czy po exporcie do formatu 3ds a potem po imporcie do innego programu obiekt bedzie mial w sobie tą animacje chodu czlowieka? Czy tez format 3ds słuzy do exportowania obiektów statycznych?
Napisano 10 Marzec 200421 l 3ds owszem przechowuje zarówno mapowanie jak i animację tyle że z tego co mi wiadomo jedynie przesunięcia obiektów i to w sposób mało bystry bo w każdej klatce przechowuje po prostu stan a nie tak jak byś sobie kluczował, o przesunięciach wierzchołków możesz już zapomnieć, więc przydatność bardzo niewielka...
Napisano 13 Marzec 200421 l Autor a czy jest jakis inny uniwersalny format który mógłby zawierac animacje vertexów i zostac zaimportowany w innym programie, najlepiej blenderze? Bo chodzi mi o zrobienie animacji, wszystko musi byc na legalu a na komercyjny soft mnie na razie nie stac. Chciałbym zrobic modeling i animacje w gmaxie, a render w blenderze (lub innym darmowym sofcie jak np. Vue d\'Espirit 2). Z góry dzieki za odpowiedz
Napisano 13 Marzec 200421 l jak chcesz renderować w blenderze to czemu nie zrobisz w nim całej pracy?? IPO\'s, Relative Vertex Keys, Keyframes i inne techniki animacji są tam bardzo zaawansowane
Napisano 13 Marzec 200421 l Autor bo w maxie robie juz 2 lata i jest przyjaźniejszy, w blenderze to praktycznie nic jeszcze nie umiem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto