Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jak podlaczyc zeby do twarzy postaci tak aby podarzaly za animowanymi morphami. Probowalem z laczeniem objektu do vertexa. Nie dziala to gdyz w kopcu nad morpherem mam modyfikator edit poly i gdy podaje numer vertexa to scrypt glupieje bo nie wiem ktory numer ma brac czy ten z samego dolu tzn. editable poly czy ten z modyfikatora edit poly ktory jest powyzej. To jest ten skrypt:

 

dependsOn $nazwa obiektu;

Pos = polyop.getvert $nazwa obiektu numer vertexa;

 

(skrypt z tutoriala na www.3dtotal.com)

(Poza tym przydalby sie tez podobny skrypt na rotation)

 

poki co zeby przypisalem do kosci rzuchwy ale to sie nie sprawdza przy rozciaganiu i sciskaniu twarzy ktore jest robione za pomoca innych kosci. A podlaczenie zebow do tych dwoch kosci tez nie zda egzaminu.

Ma ktos moze pomysl jak ten problem rozwiazac?

 

Z gory dziekuje za przeczytanie tak dlugiego i zakreconego posta;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób morfy dla zębów i połącz wire parameters, albo wmerguj zęby w tego mesha i też morfy zrób.

Napisano
  • Autor

Hmm wgmerowac juz nie dam rady bo musialbym wszystkie morfy robic od poczatku. Ale morfy samych zebow to moze byc nie glupi pomysl... wyprobuje go jutro.

Wielkie dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności