dyb3k Napisano 28 Styczeń 2009 Share Napisano 28 Styczeń 2009 Witam Jak podlaczyc zeby do twarzy postaci tak aby podarzaly za animowanymi morphami. Probowalem z laczeniem objektu do vertexa. Nie dziala to gdyz w kopcu nad morpherem mam modyfikator edit poly i gdy podaje numer vertexa to scrypt glupieje bo nie wiem ktory numer ma brac czy ten z samego dolu tzn. editable poly czy ten z modyfikatora edit poly ktory jest powyzej. To jest ten skrypt: dependsOn $nazwa obiektu; Pos = polyop.getvert $nazwa obiektu numer vertexa; (skrypt z tutoriala na www.3dtotal.com) (Poza tym przydalby sie tez podobny skrypt na rotation) poki co zeby przypisalem do kosci rzuchwy ale to sie nie sprawdza przy rozciaganiu i sciskaniu twarzy ktore jest robione za pomoca innych kosci. A podlaczenie zebow do tych dwoch kosci tez nie zda egzaminu. Ma ktos moze pomysl jak ten problem rozwiazac? Z gory dziekuje za przeczytanie tak dlugiego i zakreconego posta;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrydek Napisano 28 Styczeń 2009 Share Napisano 28 Styczeń 2009 Zrób morfy dla zębów i połącz wire parameters, albo wmerguj zęby w tego mesha i też morfy zrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyb3k Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2009 Hmm wgmerowac juz nie dam rady bo musialbym wszystkie morfy robic od poczatku. Ale morfy samych zebow to moze byc nie glupi pomysl... wyprobuje go jutro. Wielkie dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się