hawrok Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 (edytowane) Witam, Zacząłem się bawić organiką, są to moje początki ale mam nadzieje, że wygląda to w miarę ;) Proszę o komentarze i uwagi. Pozdrawiam Edytowane 12 Luty 2009 przez hawrok
KLICEK Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 po pierwsze jest kilka bledow w modelu, ktore moglbys latwo naprawic, najbardziej rzucaja sie w oczka kaciki ust, wielka broda o wiele za gruba z bokow (jezeli robisz usmiech nie tylko kaciki ust ida w gore ale cala tkanka na policzku) Warto by dluzej posiedziec przy nosku, troszeczke bardziej oddzielic powieki dolne, od policzkow. Za to podobaja mi sie brwi, sa calkiem spoko mimo ze wychodza troche za nisko. W czym renderowales? w szaderku warto by dodac wiecej specularow i lekkiego bumpa, oczka zdecydowanie potrzebuja wiecej reflexow, pamietaj ze najlatwiej sprzedac postac oczami, wiec to jest podstawa, musisz odsiedziec swoje dupogodziny i doprowadzic oczka do zadowalajacego wygladu :) Jezeli chodzi o wloski, postaraj sie wprowadzic w nie lekki chaos, takie proste szczegolnie na grzywce nie wygladaja za fajnie :) moglbys tez pokusic sie o pokazanie zeba :) powodzenia
hawrok Napisano 31 Styczeń 2009 Autor Napisano 31 Styczeń 2009 o dzięki Klicku za wyczerpującego posta, postaram się poprawić jeszcze co dam rade :) Pewnie z następnymi modelami będzie mi lepiej szło. Renderowałem to w Vrayu, a włosy to Hair and Fur (istna masakra z ustawieniem tego...)
KLICEK Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 spoko, vray to cienki wybor jezeli chodzi o renderowanie skory, ale nie mowie ze sie nie da, ale jest cholernie ciezko uzyskac dobry efekt :) postaraj sie podrzucic mu jakas hdrke do odbic, oczka powinny na tym tylko zyskac. Jezeli masz problemy z tworzeniem materialow, zawsze mozesz podpatrzyc materialki tutaj : http://www.vray-materials.de Jezeli chodzi o wlosy, to zawsze na poczatku najlepiej jest zerowac ustawienia defaltowe wprowadzaja straszny chaos podczas ukladania fryzury, czyli fizz tip, root na 0, kink jezeli masz wlaczony tez wywal, bedziesz mial proste wlosy, ustaw fryzurke i dopiero ustawiaj fizza i kinka, najlepiej fiza ustawic lekkiego na roocie i wedlug uznania na tipie, pozniej kinkiem wprowadz lekkie klaczki, ale tylko na roocie, powinno wyjsc calkiem spoko. Btw. wlosy warto przeliczac w scanlajnie i laczyc w photoshopie
plasti Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 wszystko to co poprzednicy i OCZY!!!!!!!!!!!, zbyt sztuczna tekstura...........
hawrok Napisano 12 Luty 2009 Autor Napisano 12 Luty 2009 Postanowiłem przenieść wątek do WIPa, bo chyba sporo pracy przy tym jeszcze będzie ;] mis3k - modelowałem w maxie Idąc za radami Klicka, przeniosłem się na mentala. Modelu jeszcze zbytnio nie poprawiałem, jedynie usta. Efekt pierwszych prób z mentalem:
Ania Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Zbyt woskowato, spróbuj zrobić coś pośredniego między tym shaderem a poprzednim. Światło pada ze wszystkich stron na postać, spróbuj jakoś ciekawiej rozmieścić źródła światła, teraz jest dość monotonnie.
zolwik Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 bardzo krwiste te oczka ;) troche to psuje urode ;) nie mowiac o braku włosow :) ( chemioterapia ?? :D :D joke ) skóra troszke za bardzo woskowa :) pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się