Napisano 31 Styczeń 200916 l Witam, Zacząłem się bawić organiką, są to moje początki ale mam nadzieje, że wygląda to w miarę ;) Proszę o komentarze i uwagi. Pozdrawiam Edytowane 12 Luty 200916 l przez hawrok
Napisano 31 Styczeń 200916 l po pierwsze jest kilka bledow w modelu, ktore moglbys latwo naprawic, najbardziej rzucaja sie w oczka kaciki ust, wielka broda o wiele za gruba z bokow (jezeli robisz usmiech nie tylko kaciki ust ida w gore ale cala tkanka na policzku) Warto by dluzej posiedziec przy nosku, troszeczke bardziej oddzielic powieki dolne, od policzkow. Za to podobaja mi sie brwi, sa calkiem spoko mimo ze wychodza troche za nisko. W czym renderowales? w szaderku warto by dodac wiecej specularow i lekkiego bumpa, oczka zdecydowanie potrzebuja wiecej reflexow, pamietaj ze najlatwiej sprzedac postac oczami, wiec to jest podstawa, musisz odsiedziec swoje dupogodziny i doprowadzic oczka do zadowalajacego wygladu :) Jezeli chodzi o wloski, postaraj sie wprowadzic w nie lekki chaos, takie proste szczegolnie na grzywce nie wygladaja za fajnie :) moglbys tez pokusic sie o pokazanie zeba :) powodzenia
Napisano 31 Styczeń 200916 l Autor o dzięki Klicku za wyczerpującego posta, postaram się poprawić jeszcze co dam rade :) Pewnie z następnymi modelami będzie mi lepiej szło. Renderowałem to w Vrayu, a włosy to Hair and Fur (istna masakra z ustawieniem tego...)
Napisano 31 Styczeń 200916 l spoko, vray to cienki wybor jezeli chodzi o renderowanie skory, ale nie mowie ze sie nie da, ale jest cholernie ciezko uzyskac dobry efekt :) postaraj sie podrzucic mu jakas hdrke do odbic, oczka powinny na tym tylko zyskac. Jezeli masz problemy z tworzeniem materialow, zawsze mozesz podpatrzyc materialki tutaj : http://www.vray-materials.de Jezeli chodzi o wlosy, to zawsze na poczatku najlepiej jest zerowac ustawienia defaltowe wprowadzaja straszny chaos podczas ukladania fryzury, czyli fizz tip, root na 0, kink jezeli masz wlaczony tez wywal, bedziesz mial proste wlosy, ustaw fryzurke i dopiero ustawiaj fizza i kinka, najlepiej fiza ustawic lekkiego na roocie i wedlug uznania na tipie, pozniej kinkiem wprowadz lekkie klaczki, ale tylko na roocie, powinno wyjsc calkiem spoko. Btw. wlosy warto przeliczac w scanlajnie i laczyc w photoshopie
Napisano 1 Luty 200916 l wszystko to co poprzednicy i OCZY!!!!!!!!!!!, zbyt sztuczna tekstura...........
Napisano 12 Luty 200916 l Autor Postanowiłem przenieść wątek do WIPa, bo chyba sporo pracy przy tym jeszcze będzie ;] mis3k - modelowałem w maxie Idąc za radami Klicka, przeniosłem się na mentala. Modelu jeszcze zbytnio nie poprawiałem, jedynie usta. Efekt pierwszych prób z mentalem:
Napisano 12 Luty 200916 l Zbyt woskowato, spróbuj zrobić coś pośredniego między tym shaderem a poprzednim. Światło pada ze wszystkich stron na postać, spróbuj jakoś ciekawiej rozmieścić źródła światła, teraz jest dość monotonnie.
Napisano 12 Luty 200916 l bardzo krwiste te oczka ;) troche to psuje urode ;) nie mowiac o braku włosow :) ( chemioterapia ?? :D :D joke ) skóra troszke za bardzo woskowa :) pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto