adek Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 Programista farsthary od pewnego czasu zajmuje się implementacją prawdziwej volumetryczności w Blenderze. Od niedawna pomaga mu w tym dobrze znany użytkownikom Blendera programista Matt Ebb. Jak się okazało niezależnie od siebie zaczęli prace nad mappingiem fotonowym (ang. photon mapping). Teraz kiedy okazało się że obaj interesują się wprowadzeniem tej funkcji, zamierzają pracować nad tym projektem wspólnie. :) Testowe renderingi i informacje znajdziecie w linku źródłowym. Więcej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się