Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

otóż po roku korzystania z routera Netgear WGR614 v7, napotkał mnie pewien problem otóż przy korzystaniu z internetu tracę połączenie, nie ważne czy jestem na stacjonarnym czy na laptopie, na obu komputerach nie mogę korzystać z internetu, ale tylko przez kilka minut, potem wszystko wraca do normy, lecz za chwilę znów się tak dzieje i tak w kółko. Gdy tracę połączenie z internetem nie mogę się też zalogować na router, a gdy go zresetuje (tj. wyłączę i włączę) znów internet się pojawia. Wskazywało by że to wina routera, ale występuje następna dziwna rzecz, router normalnie działa, bez żadnych przerw, ani przerywania połączenia miedzy godz. ok. 21-11 rano. Spotkał się ktoś z tym i wie jak to rozwiązać. Proszę o pomoc i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A czy ja się ciebie pytam? :)

Autor wątku jest z Gliwic, a ja mam od paru dni podobne problemy. U mnie w sieci (Magsoft) problem jest gdzieś na kablach, dopiero to naprawiają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.