ewelady Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Czy ktoś mógłby pomóc i doradzić jak zrobić materiał szkła?? Chodzi o budynek w formie blobu, w środku jest zrobione wnętrze, zależałoby mi zeby bylo widoczne i żeby szkło nie było za bardzo świecące. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...bo już siedze nad tym i próbuje długo...a efekty ciagle marne:(
maverick sheep Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Jakiego programu używasz, jakiego silnika renderującego, pokaż jakieś screeny pozdrawiam
ewelady Napisano 1 Luty 2009 Autor Napisano 1 Luty 2009 Załaczam render mojego budynku. Chodzi mi o 3dMaxa (nie mam VRaya)
ewelady Napisano 2 Luty 2009 Autor Napisano 2 Luty 2009 Jeszcze raz bardzo bardzo proszę o pomoc, potrzebne mi to szkło, a czas do oddania projektu sie kurczy:(
lukos86 Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik) Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik) Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell) wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt) Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem Nie zapomnij podziękować. hehe Pozdrawiam 1
ewelady Napisano 2 Luty 2009 Autor Napisano 2 Luty 2009 Oczywiście, że nie omieszkam wyrazić serdecznych podziekowań. Zaraz sie zabieram za nakładanie nowego szkiełka:) Bardzo serdecznie dziekuje :)))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się