Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś mógłby pomóc i doradzić jak zrobić materiał szkła?? Chodzi o budynek w formie blobu, w środku jest zrobione wnętrze, zależałoby mi zeby bylo widoczne i żeby szkło nie było za bardzo świecące.

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...bo już siedze nad tym i próbuje długo...a efekty ciagle marne:(

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace

 

materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik)

 

Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik)

 

Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell)

 

wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt)

 

Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem

 

Nie zapomnij podziękować. hehe

Pozdrawiam

  • Confused 1
Napisano

Oczywiście, że nie omieszkam wyrazić serdecznych podziekowań. Zaraz sie zabieram za nakładanie nowego szkiełka:)

Bardzo serdecznie dziekuje :)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności