Szukam kogos z dobrym doswiadczeniem arch viz i chociaz malym doswiadczeniu w Unity 3D do czyszczenia/optymalizowania modeli i exportu do fbx.
Prosta jednak pracochlonna praca polega na wrzuceniu sceny do unity i zobaczeniu co dokladnie potrzeba naprawic. Na ogol jest to za gesta siatka, poodwrocane normale lub brudne UV.
Praca na okolo 50-60 roboczo godzin, dobrze platna. Termin nagly.
Prosze zainteresowanych o kontakt bezposrednio pod [email protected]
Realtime Games poszukuje grafika 2D do wspolpracy nad gra na "Cave Jeff" na iOS (styl cartoonowy):
http://www.facebook.com/cavejeff?notif_t=page_new_likes
Zlecenie dotyczy:
- elementow GUI
- glownego menu oraz splashscreena
- malowanie tekstur
- ...... itp
Oferujemy:
- dobre wynagrodzenie od zlecenia,
- prace nad ciekawym projektem,
- luzne terminy,
Od kandydata wymagamy:
- doswiadczenia w game art-e,
- przeslania portfolio
Portfolio prosze przeslac na adres [email protected]
Pozdrawiamy
Witam,
Poszukujemy do wspolpracy zdolnego grafika z doswiadczeniem w game art do pracy nad gra na iOS.
Platne od zlecenia, szczegoly oraz wynagrodzenie do uzdodnienia.
Zainteresowanych prosze o przeslanie portfolio na [email protected]
Pozdrawiam
Grzegorz
Czy to:http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53857&page=6
jeszcze istnieje? Mam wielką potrzebę podłączenia się (prawdopodobnie na stałe) do tego projektu. Owszem nie będę cały czas korzystał będę także udostępniał - w miarę potrzeb/mozliwości
Ja polecam Unity 3d. Darmowy o wiele latwiejszy w obsludze niz UDK.
Unity posiada ogromne zaplecze jezeli chodzi o darmowe assety. W zestawie nawet jest juz prefab do 3rd person shootera wiec od strony programowania masz tam wszystko, musisz tylko podmienic modele.
http://unity3d.com/unity/download/
Pozdrawiam
A ja bym tez sie upewnil czy nie masz podwojnej geometri. Sprawdz czy nie skopiowales czesem przypadkiem tego objektu i teraz masz dwa w tym samym miejscu. Taka glupia uwaga ale jak czlowiek zamyslony to i ctrl+v przypadkiem nacisnie.
Pozdrawiam
Siemka. Rozwiazanie twojego problemu jest dosc proste
W irradiance map zmien parametry
HSph. subdivs = 150
Interp. samples na 50
Powinno to rozwiazac sprawe
Daj zanac czy pomoglo
:)
wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace
materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik)
Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik)
Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell)
wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt)
Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem
Nie zapomnij podziękować. hehe
Pozdrawiam