Jump to content

lukos86

Members
  • Content Count

    233
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

lukos86 last won the day on October 21 2007

lukos86 had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About lukos86

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Londyn
  1. Szukam kogos z dobrym doswiadczeniem arch viz i chociaz malym doswiadczeniu w Unity 3D do czyszczenia/optymalizowania modeli i exportu do fbx. Prosta jednak pracochlonna praca polega na wrzuceniu sceny do unity i zobaczeniu co dokladnie potrzeba naprawic. Na ogol jest to za gesta siatka, poodwrocane normale lub brudne UV. Praca na okolo 50-60 roboczo godzin, dobrze platna. Termin nagly. Prosze zainteresowanych o kontakt bezposrednio pod [email protected]
  2. Realtime Games poszukuje grafika 2D do wspolpracy nad gra na "Cave Jeff" na iOS (styl cartoonowy): http://www.facebook.com/cavejeff?notif_t=page_new_likes Zlecenie dotyczy: - elementow GUI - glownego menu oraz splashscreena - malowanie tekstur - ...... itp Oferujemy: - dobre wynagrodzenie od zlecenia, - prace nad ciekawym projektem, - luzne terminy, Od kandydata wymagamy: - doswiadczenia w game art-e, - przeslania portfolio Portfolio prosze przeslac na adres [email protected] Pozdrawiamy
  3. Witam, Poszukujemy do wspolpracy zdolnego grafika z doswiadczeniem w game art do pracy nad gra na iOS. Platne od zlecenia, szczegoly oraz wynagrodzenie do uzdodnienia. Zainteresowanych prosze o przeslanie portfolio na [email protected] Pozdrawiam Grzegorz
  4. Renderfarma nie istnieje, pisalem na watku

  5. Czy to:http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53857&page=6

    jeszcze istnieje? Mam wielką potrzebę podłączenia się (prawdopodobnie na stałe) do tego projektu. Owszem nie będę cały czas korzystał będę także udostępniał - w miarę potrzeb/mozliwości

    Odpisz jak możesz,

    dzięki

  6. Eazel jest troche toporny w uzywaniu. Potrzeba 5 palcow aby dostac sie go menu. Ale nie powiem bo ogolnie to fajny gadzet.
  7. lukos86

    Animacja: Build 1.0

    Mnie sie podoba. Troche te duze czerwone cegly wygladaja jakby bylo nieco rozciagniete ale pozatym miodzio
  8. lukos86

    Ruch

    Ja polecam Unity 3d. Darmowy o wiele latwiejszy w obsludze niz UDK. Unity posiada ogromne zaplecze jezeli chodzi o darmowe assety. W zestawie nawet jest juz prefab do 3rd person shootera wiec od strony programowania masz tam wszystko, musisz tylko podmienic modele. http://unity3d.com/unity/download/ Pozdrawiam
  9. A ja bym tez sie upewnil czy nie masz podwojnej geometri. Sprawdz czy nie skopiowales czesem przypadkiem tego objektu i teraz masz dwa w tym samym miejscu. Taka glupia uwaga ale jak czlowiek zamyslony to i ctrl+v przypadkiem nacisnie. Pozdrawiam
  10. lukos86

    Exterior night setup

    Siemka. Pomozemy napewno ale postaraj sie bardziej precyzyjnie okreslic co i jak chcesz zrobic. Kilka screenow napewno pomoze. Pozdrawiam
  11. Zerknij na http://www.turbosquid.com/ Pozdrawiam
  12. lukos86

    Interior V-Ray, pilne

    Siemka. Rozwiazanie twojego problemu jest dosc proste W irradiance map zmien parametry HSph. subdivs = 150 Interp. samples na 50 Powinno to rozwiazac sprawe Daj zanac czy pomoglo :)
  13. Jak na moje oko to zdecydowanie ta po prawej jest poprawniejsza
  14. Proporcje, Proporcje, Proporcje. Mapy za duze, ale ok skoro zaczynasz to jestes na dobrej drodze. Pozdrawiam
  15. wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik) Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik) Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell) wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt) Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem Nie zapomnij podziękować. hehe Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy