Jump to content

Bazil

Members
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Bazil

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/24/1988

City (optional)

  • Miasto
    Bielsko-Biała
  1. Dostałbym oczopląsu, gdybym miał coś ugotować, co wymaga więcej czasu niż woda w czajniku :) Ale technicznie bardzo ładnie. Nie wiem czemu, strasznie lubię jak ktoś daje dużo subdivów na matowych stalowych powierzchniach. Takie to... gładkie... ładne :)
  2. Jak na moje to robisz najlepsze rendery aut chyba na tym forum i jak bede chcial cos takiego zrobic to sie Ciebie zapytam :) kaustyki faktycznie malo realistyczne, ale przeciez w takim obrazie chodzi zeby byl "wybajerzony" :) Fajnie, gratki *****
  3. W tej chwili trudno powiedzieć, czy to gameplay z jakiejś wczesnej bety czy po prostu film na silniku gry, notabene zajedwabistym :) PC - ok, odpowiednio mocny piec to uciągnie. Ale PS3 albo X360? Na pewnoe nie będzie to tak efekciarskie. A faktycznie ryje beret :)
  4. Skrypt super :) video robi wrażenie, tylko przydałaby się taka kolekcja książek z nałożonymi okładkami, z której możnaby układać kombinacje :) Może ktoś ma taką "for share" ;)?
  5. Piękna sprawa :) na zamku taki troche Assasins Creed, nie uważacie? Gram aktualnie w Skyrima, ale nie widze duzego podobienstwa "fabularnego". Tak jak mowi @muria - postawili na efekciarstwo. Ale trzeba porzyznac, ze sie skubańcom udalo :)
  6. Jakbyś tak "gdzieś przypadkiem" znalazł te cudowne smoczki w rozdzielczości co najmniej 1680x1050, byłbym dozgonnie wdzięczny :) na tapetę chciałem ustawić nooo...
  7. Nie rozumiem dlaczego CN nie zdecydowało się wyemitować tego odcinka. Ja pamiętam jeden z odcinków "Atomówek", w którym ich wrogiem był ogromny, niszczący miasto i gadający kibel. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że i ten Kibel i Atomówki przeklinały jak najęte, a cenzurą nie było "piiiiip", tylko odgłosy otoczenia (szczekanie psów, klakson, ćwierkanie ptaków itp). O ile się nie mylę to ta sama wytwórnia filmów rysunkowych, bo stylem też było chyba identyczne.
  8. Twoje HiPoly mnie zadziwia, detal niesamowity, a jednak siatka nie wygląda na przepełnioną :) Według mnie przesadzone jest tworzenie takich detali po wewnętrznych stronach, np. w kołach - lwiej części tych śrub nie będzie widać, ale mimo to robią barrrdzo pozytywne wrażenie. co Ty później robisz z tymi modelami? Grube setki tysięcy poligonów to musi ważyć :P
  9. Nie zauważyłem, ze wątek został przeniesiony do WIPa :P Ipshinoda - miałem instrukcje lego w PDFie, gdzie jest narysowane wszystko w skali 1:1. No więc to były moje jakby blueprinty, reszta "na oko", no i metoda "kopiuj > skróć > połóż gdzie trzeba" :) marcinW - z zobaczę, czy wątek nie umrze zanim dodam większy render bez szumu, o którym pisała Ania i z poprawionymi rolkami, no i ciemniejszym tłem. Jednak to dopiero, jak skończę projekt, nad którym teraz pracuję, myślę, że może w przyszłym tygodniu, bo jestem na etapie ustawień vraya do sceny, a to dość duże przedsięwzięcie :) dzięki wszystkim za opinie, pozdro :)
  10. Świetne :) Kiedyś w podobny sposób (IK solvers) łączyłem postać do filmu, którego nie skończyłem, ale miło było popatrzeć jak ktoś coś robi podobnie :) Swoją drogą pozwoliłeś mi zrozumieć skomplikowane ruchy tych tłoków, sworzni itp :) Dzięki!
  11. Dzieki Ania :) Nad materialami musze w ogole popracowac :P Te rolki to masz racje, nie wypada tak zostawic, na pewno poprawie, komputer chyba nie odmowi posluszenstwa :)
  12. Cześć Wam :) Pomysł zrodził się podczas przeglądania innego forum 3d jakiś czas temu, postanowiłem zrobić coś bardziej ambitnego niż tam widziałem. Pracowałem nad tym jakieś2 tygodnie, po kilkadziesiąt minut dziennie, z tygodniową przerwą na przeprowadzkę. Dokończyłem wczoraj i zamieszczam dziś :) Wiem, że jest gdzieś parę baboli, ale nie chciało mi się już z tym projektem bawić dłużej, i są to detale, które na pierwszy rzut oka nie szpecą renderu. Sam model nie jest HiPoly bo wiedziałem, że siatka będzie dość gęsta, a mój komputer może się trochę dławić na viewportach. Dla dociekliwych - w zestawie Lego znajduje się 1289 elementów, w moim modelu 1252, czyli ominąłem jakieś szczegóły, ale nie widzę, a już na pewno nie chce mi się szukać gdzie ich brakuje. Wszystkie elementy ręcznie modelowałem sam od zera. Kilka klocków było bardziej skomplikowanych (na pewno widzieliście niestandardowe klocki Lego Technic), gdyż korzystałem wyłącznie z instrukcji budowy ściągniętej w PDF'ie ze strony Lego i nie widziałem jak wygląda w innych rzutach dana część. Ale myślę, że dałem radę i mi osobiście podoba się to, co stworzyłem :) Może za jakiś czas stworzę inny model. 423.485 Poligonów. Siateczki i inne zbliżenia - jeśli sobie zażyczycie :) pozdrawiam :)
  13. Dzieki! Zaraz sprawdze uzytecznosc, bo wydaje sie skuteczny. Nie bede tego wygładzał, nawet chamfera nie bede robil, bo to jest detal, nie musi byc hi-poly :)
  14. Nie będzie zbyt widoczny, ale inne mniejsze elementy mogą w pewnych widokach "wyglądać" zza niego, dlatego musze sie dowiedzieć jak stworzyć tam płąszczyznę. Nie będzie wygładzany, wyginany, ani nawet teksturowany.
  15. Cześć, podczas modelowania pewnej części natrafiłem na problem, który zagiął mnie już któryś raz podczas pracy w maxie, niesamowicie irytujący, a czasem bardzo przydatny. Mianowicie, jak połączyć krawędzie otworów z obrysem całej płaszczyzny? nie wiem czy mnie zrozumieliście, więc zaznaczyłem na niebiesko i czerwono krawędzie, które chcę połączyć. Jak?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy