Napisano 5 Luty 200916 l Witam, mam taką oto sytuację: ustanowiłem nulla jako goal object dla IK dla ramienia postaci. I teraz gdy poruszam tym nullem, to IK co prawda działa, ale kości "rozciągają" się - tzn. wydłużają i oddalają od siebie, gdy za daleko przesunę nulla. Jak zrobić, by kości przylegały jedna do drugiej i nie oddalały się od siebie podczas transformacji?
Napisano 5 Luty 200916 l Heh, tez mi sie to zdazalo po tym jak limity do pozycji i scale w lw wprowadzono. Spowodowane jest to tym ze kontrolery dla IK ustawione sa dla kanalow position, a nie rotation. Wybierz kosc ktora Ci sie rozciaga i nacisniej 'm'. Tam w controllers and limits zobacz czy przez pomylke nie ustawiles IK w zakladce position zamiast rotation.
Napisano 6 Luty 200916 l Autor Wielkie dzięki! O to właśnie chodziło. Bez Twojej pomocy pewnie szukałbym przyczyny i nie znalazł. Tak to jest, jeśli człowiekowi wydaje się, że wszystko poprawnie ustawił. A tu klops ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto