mandi Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Witam, mam taką oto sytuację: ustanowiłem nulla jako goal object dla IK dla ramienia postaci. I teraz gdy poruszam tym nullem, to IK co prawda działa, ale kości "rozciągają" się - tzn. wydłużają i oddalają od siebie, gdy za daleko przesunę nulla. Jak zrobić, by kości przylegały jedna do drugiej i nie oddalały się od siebie podczas transformacji?
Alibaba Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Heh, tez mi sie to zdazalo po tym jak limity do pozycji i scale w lw wprowadzono. Spowodowane jest to tym ze kontrolery dla IK ustawione sa dla kanalow position, a nie rotation. Wybierz kosc ktora Ci sie rozciaga i nacisniej 'm'. Tam w controllers and limits zobacz czy przez pomylke nie ustawiles IK w zakladce position zamiast rotation.
mandi Napisano 6 Luty 2009 Autor Napisano 6 Luty 2009 Wielkie dzięki! O to właśnie chodziło. Bez Twojej pomocy pewnie szukałbym przyczyny i nie znalazł. Tak to jest, jeśli człowiekowi wydaje się, że wszystko poprawnie ustawił. A tu klops ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się