Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

WItam!

Dużym nakładem szczęścia udało się skończyć tę oto animację na konkurs cgtalk. Steampunkowy Tezeusz w poszukiwaniach Minotaura

Co udało mi się zmajstwować każdy widzi. Z kilku momentów jestem zadowolony z paru o wiele mniej no ale.

Najbardziej interesuje mnie teraz każde słowo krytyki, jeśli cokolwiek was razi proszę nie krępować się pisać.

 

trailer , making of , film:

 

http://features.cgsociety.org/challenge/steampunk/player.php?entry_id=100729

 

Z góry dzięki!

_B

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hej

 

gratulacje ukonczenia :) generalnie jest spoko.

 

Jezeli chodzi o krytyke, to z checia cos powiem ;) Po pierwsze nie podoba mi sie stylistyka, jest strasznie ciezka, textury otoczenia strasznie mecza, mogles sie pokusic o cos na zwyklych szaderach, ale z lepszym swiatlem i to nim wlasnie budowac klimat, a nie texturami, z milionem kolorow, ktore wcale nie oddaja klimatu mrocznego miejsca gdzie powinno byc zdecydowanie ciemniej, wiecej mgly i tego typu rzeczy. To jest oczywiscie tylko moje zdanie. Natomiast strasznie przynudzila mnie cala historia, byla dluga, dlugo szedl, duzo pokazywania nieistotnych rzeczy, wiesz ja rozumiem ze mialo to budowac klimat, ale nie dalo rady. Fabula tez dziwna, wiem ze to jest mega problem, ale wydaje mi sie ze nie dokonca wiedziales co chcesz przekazac, krotki metraz to krotki metraz, trzeba sie dobrze zastanowic, co jest wazne, fajnie bybylo gdyby ujecia sie laczyly, czyli np. wczesniejsza akcja, kadrowanie i kamera determinuje nastepne ujecie. Tutaj nie obczailem dlaczego ten mis z lasu sie zatrzymal i szukal czegos w plecaku, ale git. Przegladam te watki na cgtalku i zdaje sobie sprawe ze czasu bylo naprawde bardzo bardzo malo, w dodatku swieta i inne uroczystosci zjadly wiekszosc tego terminu, ale nie moge zrozumiec, dlaczego te rendery sa po prostu kiepskie(nie tyczy sie tylko Ciebie), nie sa ani troche plastyczne, po prostu ja odbieram to troche jak rok 99, nadal rozumiem ze czas itp. ale warto byloby po prostu kosztem uproszczesnia textur i modeli, pojsc w strone stylizacji, ladnego obrazu budowanego swiatlem i materialmi, no i bys mial po prostu cos co sie fajnie oglada, ale czego sie nie zapamietuje, wiesz taki prosty "bez fabulowiec". Jezeli chodzi o sam ruch postaci, nie czepiam sie za bardzo, bo wiem ze na pewno bylo Ci ciezko doprowadzic calosc do konca, tutaj jestem pewien ze musiales pojsc na pewne ustepsta, do tego zbroja itp wiec luzik.

 

A jeszcze nie wspominalem o modelach, ale kurcze wszyscy sila sie na super mega modele z milionem kuleczek, pokretel, srubek, przelacznikow, jakby to mialo kazdemu na cgt zapewnic zwyciestwo (jednoczesniej konczac chellencz na modelach) ;) no fajnie je sie oglada, ale ten czas mozna by zaoszczedzic i zrobic o wiele prostsze postacie, pozakrywac pewne czesci ciala, ktore po prostu znowu zaoszczedzilyby nam czas na tworzeniu morphow i innych takich pierdol, oczywiscie nie mowie, ze jestem super mega joł joł znawcą tematu ;), ale po prostu to moje takie przemyslenia, wydaje mi sie ze lepiej ulatwiac sobie zycie i zostawiac wiecej czasu na render i postpro, niz dopracowywanie modeli, ktore tak naprawde nie maja jakiegos super wplywu na odbior calosci, wazne zeby byly przemyslane i siedzialy w klimacie stylistycznie, a nie za wszelka cene robily efekt WOW na czyjejs mordce, z jednoczesnym nudnym powiewem fabuly, ktory zabija chec ogladania szorta do konca ;), no ale trudno tutaj na tym forum, tez stylizowane postacie nie sa w cenie, wazne zeby byly zlozone :)

 

 

Tak czy inaczej, pelen szacunek za skonczenie tego projektu, mimo tego wszystkiego co wypisalem, odwaliles kawal dobrej roboty teraz juz bedzie Ci tylko latwiej :) czekam na kolejne Twoje produkcje

Edytowane przez KLICEK
Napisano

Dziękuję za wyczerpującą i rzeczową odpowiedź. To czego bronić się nie da nie będę.

Wskazałeś kilka rzeczy które takzę zauważyłem oraz kilka takich które mi w tym zgiełku uciekły.

W ramach wyjaśnień napisze jedynie iż w zamierzeniu fabuła opierała się na momentach

Tezeusz wchodzi do labiryntu, znajduje fragment zbroi Minotaura , gaśnie mu lampa, odnajduje cel ale kończy mu się linka (to pewnie moment w którym piszesz że czegoś szuka a de facto chce zerwać nić ), konfrontacja.

Z braku czasu czy też jego złego podziału wynikła większość niedociągnięć ale może coś jeszcze się znajdzie

Pozdrawiam!

_B

Napisano

Gratulacje ukończenia.

Mi najbardziej podobał się ostatni kadr...

nie podobały mi się textury i oświetlenie(?)...

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności