Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, od niedawna zaczalem zabawe z blenderem i mam pewien problem:

chce wykonac samochod, zaczalem od maski; uzylem circle (nie wiem czy dobrze zrobilem), potem extrude-region lekko w gore, ALT+M - center,

i oto efekt

hooduw9.th.jpg

 

jak wygladzic powierzchnie maski? nie chce zeby byla 'powyginana'

chyba ze wogole circle to zly pomysl.

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powinieneś raczej zacząć od plane i dodając odpowiednie podziały profilować maskę. w miarę możliwości używaj czworokątów.a nie trójkątów w siatce. Z trójkątami same kłopoty ;) koło to nie był dobry pomysł. poszukaj tutoriali na necie o modelowaniu samochodu w blenderze-jest tego sporo

Napisano

dzieki za odpowiedz, zabralem sie za plane [nareszcie odkrylem subdivide :P]

Napisano

Nie tylko subdivide, ale i Knife-loop cut "k".. no i wiele innych ;) poszukaj na necie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności