Gość madcow Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 witam, od niedawna zaczalem zabawe z blenderem i mam pewien problem: chce wykonac samochod, zaczalem od maski; uzylem circle (nie wiem czy dobrze zrobilem), potem extrude-region lekko w gore, ALT+M - center, i oto efekt jak wygladzic powierzchnie maski? nie chce zeby byla 'powyginana' chyba ze wogole circle to zly pomysl. pozdrawiam.
Gość tmeks Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 Powinieneś raczej zacząć od plane i dodając odpowiednie podziały profilować maskę. w miarę możliwości używaj czworokątów.a nie trójkątów w siatce. Z trójkątami same kłopoty ;) koło to nie był dobry pomysł. poszukaj tutoriali na necie o modelowaniu samochodu w blenderze-jest tego sporo
Gość madcow Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 dzieki za odpowiedz, zabralem sie za plane [nareszcie odkrylem subdivide :P]
Gość tmeks Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 Nie tylko subdivide, ale i Knife-loop cut "k".. no i wiele innych ;) poszukaj na necie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się