Napisano 8 Luty 200916 l witam, od niedawna zaczalem zabawe z blenderem i mam pewien problem: chce wykonac samochod, zaczalem od maski; uzylem circle (nie wiem czy dobrze zrobilem), potem extrude-region lekko w gore, ALT+M - center, i oto efekt jak wygladzic powierzchnie maski? nie chce zeby byla 'powyginana' chyba ze wogole circle to zly pomysl. pozdrawiam.
Napisano 8 Luty 200916 l Powinieneś raczej zacząć od plane i dodając odpowiednie podziały profilować maskę. w miarę możliwości używaj czworokątów.a nie trójkątów w siatce. Z trójkątami same kłopoty ;) koło to nie był dobry pomysł. poszukaj tutoriali na necie o modelowaniu samochodu w blenderze-jest tego sporo
Napisano 8 Luty 200916 l dzieki za odpowiedz, zabralem sie za plane [nareszcie odkrylem subdivide :P]
Napisano 8 Luty 200916 l Nie tylko subdivide, ale i Knife-loop cut "k".. no i wiele innych ;) poszukaj na necie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto