loleczek0013 Napisano 10 Luty 2009 Share Napisano 10 Luty 2009 Czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak zrobić typowe ucho w ZBrush tak aby naturalnie odstawało, a nie żeby było płaskie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 10 Luty 2009 Share Napisano 10 Luty 2009 -wciskasz ctrl i malujesz maską kształt ucha na głowie -mając wciśnięty ctrl klikasz raz na canvas co powoduje odwrócenie selekcji -teraz masz zamaskowane wszystko oprócz przyszłego ucha -przy użycia brusha move wyciągasz tą niezamaskowaną część siatki w bok i trochę do tyłu głowy i masz zaczątek ucha -teraz już satandard albo clay albo innym brushem robisz detal dobra siatka z właściwie ułożonymi edge loopami w miejscu ucha na pewno ułatwi sprawę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loleczek0013 Napisano 11 Luty 2009 Autor Share Napisano 11 Luty 2009 Głupie pytanie ale gdzie znajdę funkcje canvas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 11 Luty 2009 Share Napisano 11 Luty 2009 canvas to chyba ten obszar roboczy no to okienko na ktorym jest twoj model i packasz po nim :P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loleczek0013 Napisano 11 Luty 2009 Autor Share Napisano 11 Luty 2009 ok dzięki wszystkim...macie po punkcie rep... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi