Napisano 14 Luty 200916 l Już jakiś czas temu zacząłem robić postać, którą będe mógł animować, praca powoli idzie do przodu, jestem na etapie skiningu postaci co wogóle mi nie wychodzi. Wiem że model pozostawia wiele do życzenia, ale to moja pierwsza taka praca, no może druga, ale o tej pierwszej nie warto wspominać. Obrazki są trochę duże, w razie czego piszcie to zedytuje posta. Edytowane 14 Luty 200916 l przez Kuba9191
Napisano 14 Luty 200916 l nie jest zle ;) ale glowa i rece sa do wymiany. postac nie ma czola a paluszki sa z plasteliny. zrob je jako oddzielne obiekty i dopiero jak skonczysz dolacz - bedzie ci sie duzo latwiej modelowalo ale nie poddawaj sie i walcz dalej - powodzenia!
Napisano 14 Luty 200916 l widać, że czujesz formę, problem leży raczej w braku informacji na temat anatomii. Zobacz w internecie, na własnym ciele etc. Nie chodzi mi o to by robić każdy mięsień ale raczej ogólną , syntetyczną formę.
Napisano 14 Luty 200916 l Autor Dio Głowa i ręce były robione jako oddzielne obiekty a dopiero potem był dołączane do reszty ciała. Co do dłoni to wiem że się nie postarałem, ale to chyba czyste lenistwo, a głowa, no cóż, nie mam pojęcia jak zrobić obrą gowę robiłem to wszystko według tutoriala http://www.3dtotal.com/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp Brat kuzyna mojej ciotki Starałem się jakoś podkreślić te najważniejsze mięśnie, ale chyba i tak nie wszyło tak jakbym chciał żeby to wyglądało. Nie mam zamiaru poddać się na tym jednym modelu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto