Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanie pewnie tendencyjne ale nie znalazlem pasujacej mi odpowiedzi.

Mam animacje z obiektami ktore maja animowany material opacity.

Jest jakas szansa zeby wyrenderowac scene z takim pasem nie podmieniajac materialu na dirtmap w kanale diffuse dla kazdego obiektu z osobna?

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w global swiches jest pole override mtl: jak to włączysz to wszystkie obiekty w scenie będą miały ten materiał który tam przeciągniesz, jest jeden zonk, nie będzie tu tego opacity (z oryginalnego materiału obiektu) chyba że zawżesz je w tym materiale (który robi za override) ale wtedy wszystkie obiekty będą miały tą animacje opacity

Napisano

Tak wiec jak napisalem czy da sie przypisac dla wszystkich dirt a nie dla kazdego materialu z osobna. Ostatecznie zrobilem to tak ze przypisywalem recznie, ale przy okazji znalazlem skrypt ktory miksuje oryginalny diffuse z dirt zachowujac przy tym oryginalne opacity. Wiec tak naprawde wystarczy w tym skrypcie zmienic zeby mix byl zawsze 100% na dirt i mam to co chcialem/chcielismy. Skrypt jest na :

http://www.evvisual.com/maxscript/script_oc.htm

 

Swoja droga koles jest genialny i dzieki mu za to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności