Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pytanie pewnie tendencyjne ale nie znalazlem pasujacej mi odpowiedzi.

Mam animacje z obiektami ktore maja animowany material opacity.

Jest jakas szansa zeby wyrenderowac scene z takim pasem nie podmieniajac materialu na dirtmap w kanale diffuse dla kazdego obiektu z osobna?

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 963
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w global swiches jest pole override mtl: jak to włączysz to wszystkie obiekty w scenie będą miały ten materiał który tam przeciągniesz, jest jeden zonk, nie będzie tu tego opacity (z oryginalnego materiału obiektu) chyba że zawżesz je w tym materiale (który robi za override) ale wtedy wszystkie obiekty będą miały tą animacje opacity

Napisano
  • Autor

Tak wiec jak napisalem czy da sie przypisac dla wszystkich dirt a nie dla kazdego materialu z osobna. Ostatecznie zrobilem to tak ze przypisywalem recznie, ale przy okazji znalazlem skrypt ktory miksuje oryginalny diffuse z dirt zachowujac przy tym oryginalne opacity. Wiec tak naprawde wystarczy w tym skrypcie zmienic zeby mix byl zawsze 100% na dirt i mam to co chcialem/chcielismy. Skrypt jest na :

http://www.evvisual.com/maxscript/script_oc.htm

 

Swoja droga koles jest genialny i dzieki mu za to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności