Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam pytanie, jak nadać danemu obiektowi w reaktorze początkową prędkość.

Nie chodzi mi tutaj o zabawę autokeyem, lecz np. o efekt wyrzuconej pod skosem kulki, lub wystrzelonej strzały. Wiadomo, że ruch tych obiektów będzie w przybliżeniu parabolką (albo raczej jej wycinkiem), co trudno zrobić autokeyem. Pytanie tylko jak to zrobić ?

 

3ds Max 9 (32 bit)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 955
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poprzez silną kolizję z innym obiektem, którego ruch ustawiasz na kluczach. Taki obiekt powinien być szybki i mieć wyraźnie większą masę. Kłania się zasada zachowania pędu.

Napisano

Shogun dobra metoda. Prosta i logiczna XD

Chociaż troszkę nie zajdzie tutaj zasada zachowania pędu, ale może nie będę się czepiał ;> Dzięki za podpowiedź, przetestuję jak wrócę ze szkoły ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności