Skocz do zawartości

[3dsmax9] Jak nadać obiektowi początkową prędkość ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bojowy Zajaczek
Napisano

Witam!

Mam pytanie, jak nadać danemu obiektowi w reaktorze początkową prędkość.

Nie chodzi mi tutaj o zabawę autokeyem, lecz np. o efekt wyrzuconej pod skosem kulki, lub wystrzelonej strzały. Wiadomo, że ruch tych obiektów będzie w przybliżeniu parabolką (albo raczej jej wycinkiem), co trudno zrobić autokeyem. Pytanie tylko jak to zrobić ?

 

3ds Max 9 (32 bit)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Poprzez silną kolizję z innym obiektem, którego ruch ustawiasz na kluczach. Taki obiekt powinien być szybki i mieć wyraźnie większą masę. Kłania się zasada zachowania pędu.

Gość Bojowy Zajaczek
Napisano

Shogun dobra metoda. Prosta i logiczna XD

Chociaż troszkę nie zajdzie tutaj zasada zachowania pędu, ale może nie będę się czepiał ;> Dzięki za podpowiedź, przetestuję jak wrócę ze szkoły ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności