Napisano 16 Luty 200916 l Witam! Mam pytanie, jak nadać danemu obiektowi w reaktorze początkową prędkość. Nie chodzi mi tutaj o zabawę autokeyem, lecz np. o efekt wyrzuconej pod skosem kulki, lub wystrzelonej strzały. Wiadomo, że ruch tych obiektów będzie w przybliżeniu parabolką (albo raczej jej wycinkiem), co trudno zrobić autokeyem. Pytanie tylko jak to zrobić ? 3ds Max 9 (32 bit)
Napisano 17 Luty 200916 l poszukaj na forum, było wyjaśniane- to nie złośliwość tylko max 8 którego mam a w 9ce są jeszcze jakieś inne metody chyba...;)
Napisano 17 Luty 200916 l Poprzez silną kolizję z innym obiektem, którego ruch ustawiasz na kluczach. Taki obiekt powinien być szybki i mieć wyraźnie większą masę. Kłania się zasada zachowania pędu.
Napisano 17 Luty 200916 l Shogun dobra metoda. Prosta i logiczna XD Chociaż troszkę nie zajdzie tutaj zasada zachowania pędu, ale może nie będę się czepiał ;> Dzięki za podpowiedź, przetestuję jak wrócę ze szkoły ;>
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto