Gość Bojowy Zajaczek Napisano 16 Luty 2009 Napisano 16 Luty 2009 Witam! Mam pytanie, jak nadać danemu obiektowi w reaktorze początkową prędkość. Nie chodzi mi tutaj o zabawę autokeyem, lecz np. o efekt wyrzuconej pod skosem kulki, lub wystrzelonej strzały. Wiadomo, że ruch tych obiektów będzie w przybliżeniu parabolką (albo raczej jej wycinkiem), co trudno zrobić autokeyem. Pytanie tylko jak to zrobić ? 3ds Max 9 (32 bit)
Tomek Kosiorek Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 poszukaj na forum, było wyjaśniane- to nie złośliwość tylko max 8 którego mam a w 9ce są jeszcze jakieś inne metody chyba...;)
Shogun 3D Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Poprzez silną kolizję z innym obiektem, którego ruch ustawiasz na kluczach. Taki obiekt powinien być szybki i mieć wyraźnie większą masę. Kłania się zasada zachowania pędu.
Gość Bojowy Zajaczek Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Shogun dobra metoda. Prosta i logiczna XD Chociaż troszkę nie zajdzie tutaj zasada zachowania pędu, ale może nie będę się czepiał ;> Dzięki za podpowiedź, przetestuję jak wrócę ze szkoły ;>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się