kłapouchy Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Otóż jak widać na obrazku tekstura filaru oraz tego co za jakiś czas stanie się dystrybutorem paliwa (muszę skończyć modelowanie) jest rozciągnięta oraz powtarza się. Próbowałem już dodając UVW Map ale nic to nie dało, mieszałem tekstury ze smoke i noise i też nie dawało rezultatu. Mógłby mi ktoś dać jakieś dobre rady? Efekt który staram się otrzymać to stara, zardzewiała, spruchniała stacja benzynowa :]
Temporal Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 To moze oprocz dodawania naucz sie jak to dziala w helpie maxa jest to doskonale opisane. Rade mam taka wez to porzadnie zmapuj zrob sobie w jakims progsie 2 color mapy przerabiajac np zdjecia. 1 color mapka to material kamienia/muru itp a druga to jakis brud. Pozniej zrob maske (teksture w skali szarosci ktora ma robic za informacje o mieszaniu sie jednej tekstury z druga). Teraz jesli to max to tworzysz material blend i uzywasz nasze 3 wspaniale teksturki. Jak dziala blend tez masz opisane ladnie w helpie. Wiec metode ogolna ci podalem a konkretny opis uvw mapa i materialu blend znajdziesz w dokumentacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się