Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż jak widać na obrazku tekstura filaru oraz tego co za jakiś czas stanie się dystrybutorem paliwa (muszę skończyć modelowanie) jest rozciągnięta oraz powtarza się. Próbowałem już dodając UVW Map ale nic to nie dało, mieszałem tekstury ze smoke i noise i też nie dawało rezultatu. Mógłby mi ktoś dać jakieś dobre rady? Efekt który staram się otrzymać to stara, zardzewiała, spruchniała stacja benzynowa :]

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

To moze oprocz dodawania naucz sie jak to dziala w helpie maxa jest to doskonale opisane. Rade mam taka wez to porzadnie zmapuj zrob sobie w jakims progsie 2 color mapy przerabiajac np zdjecia. 1 color mapka to material kamienia/muru itp a druga to jakis brud. Pozniej zrob maske (teksture w skali szarosci ktora ma robic za informacje o mieszaniu sie jednej tekstury z druga). Teraz jesli to max to tworzysz material blend i uzywasz nasze 3 wspaniale teksturki.

 

Jak dziala blend tez masz opisane ladnie w helpie. Wiec metode ogolna ci podalem a konkretny opis uvw mapa i materialu blend znajdziesz w dokumentacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności