Adramel Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 (edytowane) Witam Zrobilem sobie jakis tam krajobrazik, i do tego kilka postaci z bipedem. No i pech chcial ze robiac osobno postaci i krajobrazik nie trafilem ze skala i w efekcie postacie sa gigantyczne, w dodatku kazda jest w roznej skali... Chcialbym teraz jakos przeskalowac postacie by mialy wspolny rozmiar. Gdy w Fugure Mode zmniejszam rozmiar struktury szkieletu to postac sie skraca, ale siadają proporcje... Jak zmiejszyc bez psucia? Edytowane 18 Luty 2009 przez Adramel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc. Co innego jesli chcesz tylko nadac odpowiednia poze do statycznego ujecia. Wtedy przeskakujesz do klatki, w ktorej postac ma odpowiednia poze i scalasz modyfikator skin z editable poly. Postac pozostanie w takiej pozie i zmienic juz jej nie bedziesz mogl (chyba, ze raz jeszcze zeskinujesz), ale za to mozna juz ja swobodnie skalowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 (edytowane) Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc. Nie dobrze, bo potrzebuje animować... Edit Da się. Trzeba w Skienie/Advanced zapisać env. Potem usunąć skina, zaznaczyć całego bipeda i postać, powiększyć sizem, narzucić spowrotem skina, dodać bipa, i wczytać env. Działa. Edytowane 19 Luty 2009 przez Adramel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się