Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zrobilem sobie jakis tam krajobrazik, i do tego kilka postaci z bipedem. No i pech chcial ze robiac osobno postaci i krajobrazik nie trafilem ze skala i w efekcie postacie sa gigantyczne, w dodatku kazda jest w roznej skali... Chcialbym teraz jakos przeskalowac postacie by mialy wspolny rozmiar. Gdy w Fugure Mode zmniejszam rozmiar struktury szkieletu to postac sie skraca, ale siadają proporcje... Jak zmiejszyc bez psucia?

Edytowane przez Adramel

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 966
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc. Co innego jesli chcesz tylko nadac odpowiednia poze do statycznego ujecia. Wtedy przeskakujesz do klatki, w ktorej postac ma odpowiednia poze i scalasz modyfikator skin z editable poly. Postac pozostanie w takiej pozie i zmienic juz jej nie bedziesz mogl (chyba, ze raz jeszcze zeskinujesz), ale za to mozna juz ja swobodnie skalowac.

Napisano
  • Autor
Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc.

 

Nie dobrze, bo potrzebuje animować...

Edit

Da się. Trzeba w Skienie/Advanced zapisać env. Potem usunąć skina, zaznaczyć całego bipeda i postać, powiększyć sizem, narzucić spowrotem skina, dodać bipa, i wczytać env. Działa.

Edytowane przez Adramel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności