Napisano 18 Luty 200916 l Witam Zrobilem sobie jakis tam krajobrazik, i do tego kilka postaci z bipedem. No i pech chcial ze robiac osobno postaci i krajobrazik nie trafilem ze skala i w efekcie postacie sa gigantyczne, w dodatku kazda jest w roznej skali... Chcialbym teraz jakos przeskalowac postacie by mialy wspolny rozmiar. Gdy w Fugure Mode zmniejszam rozmiar struktury szkieletu to postac sie skraca, ale siadają proporcje... Jak zmiejszyc bez psucia? Edytowane 18 Luty 200916 l przez Adramel
Napisano 18 Luty 200916 l Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc. Co innego jesli chcesz tylko nadac odpowiednia poze do statycznego ujecia. Wtedy przeskakujesz do klatki, w ktorej postac ma odpowiednia poze i scalasz modyfikator skin z editable poly. Postac pozostanie w takiej pozie i zmienic juz jej nie bedziesz mogl (chyba, ze raz jeszcze zeskinujesz), ale za to mozna juz ja swobodnie skalowac.
Napisano 19 Luty 200916 l Autor Jesli chcesz animowac te postacie to raczej masz problem - watpie, ze da sie wszystko razem ładnie pomniejszyc. Nie dobrze, bo potrzebuje animować... Edit Da się. Trzeba w Skienie/Advanced zapisać env. Potem usunąć skina, zaznaczyć całego bipeda i postać, powiększyć sizem, narzucić spowrotem skina, dodać bipa, i wczytać env. Działa. Edytowane 19 Luty 200916 l przez Adramel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto