Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chce wymodelowac logo Mustanga. Ponizej mam obrazek ktory mam w postaci wektorowej.

Modelowanie kształtu nie jesdt trudne (import krztałtu i Extrude) ale nie moge sobie poradzic z wglebieniami w logu poniewaz nie jest ono płaskie.

 

Dlatego myslalem ze uzyje obrazka jako Displacement map. Takze obrobilem obrazek dajac troche łagodniejsze przejscia niz jest to ponizej.

 

Ale co jest problemem jak daje to na Displacement map potrzenuje zageszczonej siatki i nie moge osiagnac zadawalajacej gładkosci.

 

Ma ktos jakis pomysl czy trzeba to modelowac od podstaw?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie zagęszczaj siatki tylko narzuć displacment na poziomie matejału, tu jeżeli chodzi o szczeguły to zależy w czym renderujesz, ale napewno będzie to lżejsze liczenie niż zrobić displacment na gestej siatce jako geometria, silnik sam sobie z tym lepiej i szybciej poradzi

Napisano

A ja mam inny pomysł i bardzo szybki.

1.Zrób sobie podstawowy mesh w kształcie tego loga tak żeby subdiwision (3) ładnie okeślał kształt -tylko musi to być uniform mesh.

 

2.Naciśnij GoZ (w dzisiejszych czasach musisz mieć już Zbrush razem z GoZ)

3. I sobie wydłub te logo na Zbrush.

4.Kiedy skończysz określ sobie Uv

5.Przcisnij wypal normal map i displacement również.

6.Znowu GoZ.

7.I juz masz go w Maya tylko se zarzuć hardwere texturing i high quality w view port to se to ładnie zobaczysz w view porcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności