Gość koliber* Napisano 20 Luty 2009 Share Napisano 20 Luty 2009 Cze, poterzebuję waszej pomocy. Muszę wymodelować koszyk wiklinowy, ale nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc. Jestem osobą początkującą i będzę OGROMNIE wdzięczna za pomoc. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 20 Luty 2009 Share Napisano 20 Luty 2009 http://max3d.pl/article.php?id=28 tu jest opisana skuteczna, acz bardzo czasochlonna metoda. Czyli wyplesc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 20 Luty 2009 Share Napisano 20 Luty 2009 Nie napisałeś w jakim programie :/ Tu masz link do tutoriala Pioniera - http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=110&unfold=exclusive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 20 Luty 2009 Share Napisano 20 Luty 2009 http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=678155#post678155 tutaj masz tutek fik...Destroyera w modo, bardzo fajnie mu to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek galileo Napisano 1 Marzec 2009 Share Napisano 1 Marzec 2009 Cze, poterzebuję waszej pomocy. Muszę wymodelować koszyk wiklinowy, ale nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc. Jestem osobą początkującą i będzę OGROMNIE wdzięczna za pomoc. Pozdr włącz okno front, przejdz do właściwości ( po prawej) i włącz plane , rozciąg jak Ci pasuje i na length segs i width segs wpisz ile Ci pasuje części np. 15. / klik. prawym i editaible mesch,potem zaznacz wszystkie edge i przewin listwę na dół i tam będzie( kreate shape from edges) włącz to,wyskoczy tablica Create shape,zaznacz linear( ignore hiden edges zostaw zaznaczone)i daj ok, wyłącz właśiwości mesza,i przejdz do górnej listwy Selkt by Name (włącz ją i tam będzie Shape 01( nr. niewazny jeżeli masz już coś takiego na scenie) / zaznacz shape z listwy i selekt, włącz sobie okno perspektive,i przejdz do listwy (na górze ) Modifiers potem ,parametric deformiers i bend i tam zaznacz X , zmieniając parametry angle zobaczysz jak ugina się Twoja siatka, ( ale to jeszcze nie koniec) potem musisz przejśc do Modifiers i wlącz tam Path/splain editing/sweep, reszta należy do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi