Skocz do zawartości

Jak wymodelować koszyk wiklinowy?


Gość koliber*

Rekomendowane odpowiedzi

Gość koliber*

Cze,

 

poterzebuję waszej pomocy. Muszę wymodelować koszyk wiklinowy, ale nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc. Jestem osobą początkującą i będzę OGROMNIE wdzięczna za pomoc.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cze,

 

poterzebuję waszej pomocy. Muszę wymodelować koszyk wiklinowy, ale nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc. Jestem osobą początkującą i będzę OGROMNIE wdzięczna za pomoc.

Pozdr

 

włącz okno front, przejdz do właściwości ( po prawej) i włącz plane , rozciąg jak Ci pasuje i na length segs i width segs wpisz ile Ci pasuje części np. 15. / klik. prawym i editaible mesch,potem zaznacz wszystkie edge i przewin listwę na dół i tam będzie( kreate shape from edges) włącz to,wyskoczy tablica Create shape,zaznacz linear( ignore hiden edges zostaw zaznaczone)i daj ok, wyłącz właśiwości mesza,i przejdz do górnej listwy Selkt by Name (włącz ją i tam będzie Shape 01( nr. niewazny jeżeli masz już coś takiego na scenie) / zaznacz shape z listwy i selekt, włącz sobie okno perspektive,i przejdz do listwy (na górze ) Modifiers potem ,parametric deformiers i bend i tam zaznacz X , zmieniając parametry angle zobaczysz jak ugina się Twoja siatka, ( ale to jeszcze nie koniec) potem musisz przejśc do Modifiers i wlącz tam Path/splain editing/sweep, reszta należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności