Napisano 24 Luty 200916 l wyskoczyły mi artefakty na materiale cegły spowodowane długimi trójkątami (nie moje modelowanie ścian), może ktoś się z tym spotkał? wystarczy podciągnąć ustawienia PRECISION w DISPLACEMENT czy lepiej się nie bawić i od razu przemodelować ścianę?
Napisano 24 Luty 200916 l pecision sobie ale ja bym i był za przemodelowaniem siatki w feralnych miejscach, szkoda że siatki nie ma w obrazku :] ale co nieco widać co i jak, pare przepięć wertexów koło okien powinno zaradzić, na rogach też paskuda się dzieje :/
Napisano 24 Luty 200916 l Autor no i pewnie tak się skończy, na usprawiedliwienie powiem, że to nie ja modelowałem ;) ja tylko dachóweczki.
Napisano 24 Luty 200916 l mozesz sprobowac narzucic na model modyfikator subdivide ktory zagesci siatke, mi kiedys to pomoglo gdy displacement dawal artefakty a nie bylo czasu na kombinowanie co jest nie tak z siatka modelu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto