LordUnderworld Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 Cześć na nowo zacząłem zabawę z blendkem. Mam problem. Moje kości w modelu są... po wyginane we wszystkie strony jak je ustawić idealnie prosto?
Gallanonim Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 Co masz na myśli pisząc "powyginane" ? Jeśli chcesz je wyprostować, to wejdź w tryb edycji i tam każdą obróć (klawisz R) i przenieś (klawisz G). Natomiast jeśli są one proste w trybie edycji, to wróć do trybu obiektów i zaznacz obiekt armature, a następnie przejdź do tryby pose i tam zaznacz wszystkie kości i kliknij kombinację alt + R. Takie jedynie rozwiązania przychodzą mi do głowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się