Jump to content

Gallanonim

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Gallanonim replied to Rogal's post in a topic in Blender
    Po pierwsze primo: maczuga, wprowadziłeś nieco w błąd. Indigo przyjmuje jedynie światło typu "Sun", a więc edycja xml'a jest trochę wyważaniem otwartych drzwi. Zmień typ światła na "Sun" i wszystko będzie dobrze. Dodatkowo exportując musisz mieć zaznaczony jeden obiekt, bo inaczej także wyskakuje błąd. A jeśli chodzi o tą scenę, to rozwiązaniem jest: File > Load factory settings Za każdym razem ładuje Ci tą scenę, ponieważ pewnie kliknąłeś [ctrl] + U, które sprawia, że obecny stan staje się domyślnym. Obecna scena zapisywana jest wtedy do pliku B.blend, który zawiera właśnie ustawienia ładowane na początku. Jeśli chcesz, aby np. styl rounded był domyślny i widoczny za każdym razem, to postąp tak: 1. Uruchom Blendera, 2. Jeśli wszystko jest na swoim miejscu, to wybierz styl, 3. Nie zmieniając innych rzeczy kliknij kombinację [ctrl] + U
  2. Gallanonim replied to nebaba's post in a topic in Blender
    Musisz przekonwertować krzywą na siatkę. Wejdź do Obiect Mode, zaznacz obiekt krzywej i kliknij [Alt] + C, a następnie wybierz Mesh. Dopiero potem używaj spina ;)
  3. Świetnie to wygląda ;) @UP: Tak, np kolor podłogi :D
  4. Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;) No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;)
  5. Gallanonim replied to LordUnderworld's post in a topic in Blender
    Co masz na myśli pisząc "powyginane" ? Jeśli chcesz je wyprostować, to wejdź w tryb edycji i tam każdą obróć (klawisz R) i przenieś (klawisz G). Natomiast jeśli są one proste w trybie edycji, to wróć do trybu obiektów i zaznacz obiekt armature, a następnie przejdź do tryby pose i tam zaznacz wszystkie kości i kliknij kombinację alt + R. Takie jedynie rozwiązania przychodzą mi do głowy.
  6. Bardzo dobrze zrobiony nastrój, dobre kolory, no, gratuluję. Animacja sama wywołuje lekki uśmiech, i to jest to ;)
  7. Modyfikator boolean ma to do siebie, że robi z siatki miazgę. Siatka guzika nie wygląda mi na niezbyt dobrą. Jest utrzymana na quadach, które w przeciwieństwie do trójkątów nie psują subsurfa, nie ma niepotrzebnych loopów (no, może jeden loop za dużo), IMO jest dobra ;). Pedros: zaznaczasz jeden obiekt PPM, następnie przytrzymując shift zaznaczasz drugi ;)
  8. Gallanonim replied to Paq's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Ja przyczepie się jeszcze do kształtu butelki. Mianowicie, szyjka jest zbyt szeroka. Przypatrz się jakiejś normalnej butelce i porównaj, a poprawisz, co jest złe. A tak poza tym to samo, co poprzednik
  9. Bardzo fajna historyjka ;), a ja zbieram zęby z ziemi :)
  10. A ja za włoski i szybkie i zwięzłe wytłumaczenie pinowania :). Dankeszyn

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy