Jump to content

Rogal

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Rogal

  • Rank
    Member
  1. Na dachu strasznie odbija sie textura :) Tam na przedniej części.
  2. Dzięki :D Co do komina. Podczas texturawania jeszcze go może troszeczkę powyginam, zaokrągle boki etc. pożyjemy zobaczymy. A okna są i to nawet całe dwa, tyle że będzie je widać dopiero na tex. Właściwie mam już tą część textury skończoną, ale jak już zrobie wszystko to dopiero wtedy przedstawie model na forum. Tex na ten model robie sobie powolutku, więc w przyszłym tygodniu powinienem skończyć.
  3. Na razie skończyłem samą texturę belek. http://ifotos.pl/img/wieza2_rqqwea.jpg http://ifotos.pl/img/wieza2_rqqxrh.jpg Tex 512x512 Jeszcze potem ją trochę poprawie. Oceniajcie. Edit: Aha, no i jeszcze obowiązkowo muszę poprawić te końce belek na takie "ucięte", ale to potem.
  4. To ja się pokuszę o ocenę :D Sam model nie byłby zły, gdyby: - dach ma wcięcia zrobione w złą stronę. W tej chwili jakby padał deszcz to gromadziłby się pomiędzy deskami i przelewał do środka. - nie musiałeś robić wszystkich desek oddzielnie. Zobacz tutorial gutka o tym, jak można zrobić fajne deski, bez robienia każdej oddzielnie :P Co do textur to fatalnie, przynajmniej tak to wygląda na renderze z blendera. Przede wszystkim rozjaśnienia po bokach desek. Za mocne i za mało wygładzone.
  5. Niekoniecznie, ponieważ obiekty połączyłem tylko po to, żeby pokazać wam pełną siatkę. Normalnie mam plik zapisany z każdym obiektem odzielnie. Dopiero po mapowaniu i texturowaniu połączę je razem już na stałe.
  6. Cześć. Po długiej nieobecności na forum i lekkim odpoczynku od Game art'u nabrałem chęci do zrobienia czegoś nowego :D Teraz mam coraz więcej wolnego czasu bo niedługo święta to zaczyna się luz :P No i tak myślałem, co tu zrobić... i wymyśliłem, że może na początek popracuje nad architekturą. Tak wiem, to jest już doyć oklepane, coraz więcej osób się tym zajmuje, ale co tam. Na początek dam wam do oceny model hmm.... magazynu? Na razie bez textur, tym się zajmę dopiero w piątek. No to zapraszam do oceny:) http://ifotos.pl/img/rqwxrq.jpeg http://ifotos.pl/img/rqwxxh.jpg http://ifotos.pl/img/rqwxnp.jpg - siateczka
  7. No fajnie, poprawiłeś te łączenia dachówek, ale ja bym był jednak za tym, żebyś posłuchał odrobinę gutka :P Zobacz jak te textury są rozjechane na modelu. Czy nie uważasz, że dach takiego domku nie powinie składać się z większej ilości dachówek? Bo ja uważam, że jednak przydałoby się to. I to nie tyczy się tylko dachu, ale pozostałych fragmentów domu także. Przede wszystkim takiego marnotractwa miejsca na tex jak u Ciebie to jeszcze nie widziałem. Taka prawda, więc popracuj nad tym.
  8. No stary pojechałeś :P Trochę dużo tris jak na taki model. Zresztą model jak model, ale co z texturami? Strasznie ci się to wszystko rozjechało na prawo i lewo. Daj większą rozdziałke tex i np. dach to dostosuj to tak, żeby te dachówki do siebie pasowały etc. Pozdrawiam.
  9. Cyc ładny, ale cholera te nogi. Nie wiem, ale tu poprostu coś jest z proporcjami.
  10. Sam też sie mało znam na organice, ale wydaje mi się, że łuk brwiowy za bardzo wystaje.
  11. Keyboard, potem bede się męczył z renderem a potem robie gitare klasyczną (durango) :)
  12. Ok, taki mały update http://ifotos.pl/img/hqaesa.jpg i znaleziona fotka dla porównania http://i64.servimg.com/u/f64/12/44/08/77/dscn4210.jpg Co do chamfer to ja pracuje na blenderze i tutejszy bevel nie spisuje się tak dobrze, dlatego po ogólnym skończeniu modelu, będe dopracowywał te wszystkie wygładzenia, zaokrąglenia itd. Zapraszam do oceny.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy