Napisano 28 Luty 200916 l Witam. Otóż niedawno zmieniłem sobie tryb wyświetlania w max'ie na OpenGl z DirectX żeby zobaczyć co się zmieni. Po uruchomieniu się max'a pod openGl górne menu było inne i trochę inne wrażenie interfejs max'a sprawiał. Wstawiłem box'a żeby zobaczyć jaka ilość będzie klatek na sekundę i jak włączyłem FPS skakał od 500 do kilku tys. Gdy włączyłem tryb na DirectX by porównać FPS był równy 200 - 300. Więc teraz się pytam jaka jest różnica w użytkowaniu obu bibliotek do wyświetlania scen w Max'ie i która jest wydajniejsza.
Napisano 28 Luty 200916 l Szczeże to tak po pierwszej setce boxów można by robić porównanie który więcej fps wydusi. Odemnie to przy pewnych oświetleniach się mi krzaczy widok we wievporach pod opengl, a w directex czasem nie wyrobi z siatką... Jak mam coś poprawić zdalnie czy odpalić rendr, to koniecznie zmieniam na opengl (directex nie działał mi pod pulpitem zdalnym). Spotkałem się z opiniami że opengl jest mniej awaryjny, sam do końca nie zajme stanowiska ale często directex ma ładniejsze efekty(jak dla mnie). Poza tym chyba ma tu znaczenie wsparcie karty gaficznej pod opengl :] Edytowane 28 Luty 200916 l przez Luqas87
Napisano 28 Luty 200916 l Z tego co gdzies wyczytałem DX bedzie lepszy, a open Gl bedzie lepszy dla kart Quadro. Ale tez sobie reki nie dam uciac dawno to było... A to dlatego że te "zwykłe" karty są mocno optymalizowane pod obsługę DirectXa i a Quadro pod OpenGla
Napisano 1 Marzec 200916 l Autor Ja mam Radeona od ASUSA a model to EAH3650 Silent Magic z radiatorem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto