Gość kanaboid Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 (edytowane) Witam, po raz drugi w zyciu podchodze pod 3dsmaxa i tym razem nie odpuszcze juz tematu. Prosze wziasc pod uwage, ze raczkuje w temeacie i moge sie jeszcze w pelni nie orientowac w terminologii. Mam pewine problem, otoz stworzylem butelke pepsi na poczatku w ilustratorze, potem sprobowalem ja zrobic w 3dsmaxie za pomoca, edycji cylindra. Chodzi mi teraz o to, abym mogl rozlozyc poszczegolne sciany na 2d, aby wydrukowac z uzyskanego podziali szkic, ktory posluzy krawcowej do wyciecia z metarialu poszczegolnych platow i zszycie ich w ksztalt butelki Pepsi. Mam nadzieje, ze jakos jasno to opisalem. Prosze o pomoc, szukalem juz na google, ale cos nie moge sie wstrzelic z fraza. Przegladalem tutoriale w nadziei, ze znajde jakiegos screena, ale nic z tego. Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam:) kanaboid.pl Ps zalaczam utelke s tworzona w ilustratorze Edytowane 2 Marzec 2009 przez kanaboid Tytuł tematu
Muminek Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Cześć Potrzebujesz tego jeszcze ? Wystarczy wyciąć kolumnę polygonów góra dół. Potem zaznaczamy pierwszy polygon , przesuwamy jego tymczasowy środek na edge łączące go z następnym poly. Teraz nastawiamy go aby był w jednej płaszczyźnie z następnym. Dalej zaznaczamy dwa nasze poly i postępujemy analogicznie jak wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się