Skocz do zawartości

[3dsmax][inne] Przeksztalcenie obiktu 3d na 2d sciany - butelka


Rekomendowane odpowiedzi

Gość kanaboid
Napisano (edytowane)

Witam,

 

po raz drugi w zyciu podchodze pod 3dsmaxa i tym razem nie odpuszcze juz tematu. Prosze wziasc pod uwage, ze raczkuje w temeacie i moge sie jeszcze w pelni nie orientowac w terminologii.

 

Mam pewine problem, otoz stworzylem butelke pepsi na poczatku w ilustratorze, potem sprobowalem ja zrobic w 3dsmaxie za pomoca, edycji cylindra. Chodzi mi teraz o to, abym mogl rozlozyc poszczegolne sciany na 2d, aby wydrukowac z uzyskanego podziali szkic, ktory posluzy krawcowej do wyciecia z metarialu poszczegolnych platow i zszycie ich w ksztalt butelki Pepsi.

 

Mam nadzieje, ze jakos jasno to opisalem.

 

Prosze o pomoc, szukalem juz na google, ale cos nie moge sie wstrzelic z fraza. Przegladalem tutoriale w nadziei, ze znajde jakiegos screena, ale nic z tego.

 

 

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam:)

 

kanaboid.pl

 

Ps zalaczam utelke s tworzona w ilustratorze

Edytowane przez kanaboid
Tytuł tematu
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć Potrzebujesz tego jeszcze ?

Wystarczy wyciąć kolumnę polygonów góra dół.

Potem zaznaczamy pierwszy polygon , przesuwamy jego tymczasowy środek na edge łączące go z następnym poly. Teraz nastawiamy go aby był w jednej płaszczyźnie z następnym.

Dalej zaznaczamy dwa nasze poly i postępujemy analogicznie jak wcześniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności