Skocz do zawartości

Korki Game Art


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Fabian K
Napisano

Witam

 

Potrzebujesz postawić pewnie swoją nogę w drzwiach firmy do której wchodzisz pierwszy raz składając swoje CV, a nigdy wcześniej nie pracowałeś w grach. Daj mi znać a ci pomogęęęę :)

 

Za kilka Bro albo i zgrzewkę pokaże ci na czym polega robienie obiektów 3D na potrzeby gier. Preferowana Maya ale i Max'a sobie przypomnę.

 

[email protected]

 

 

Gti Racing

Extreme Xpand Rally

Two Worlds

Two Worlds Temptation

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Decyzje o szkoleniu odwlekałem tak z 2 tygodnie, gdy jechałem troszkę się bałem, chciałem dokonać zmian, ale wiary w to nie miałem. Spotkałem się z Fabianem omówiliśmy moje odpowiedzi na pytania, które z resztą w swojej prostocie nie skłaniały do szybkiej odpowiedzi. Ciągle miałem tysiące kontrargumentów a Fabian spokojnie mi każdy aspekt wyjaśniał, co jest nie tak i jak to można zrobić lepiej. W międzyczasie szkolenia zrobiłem kilka ciekawych modeli low poly budynków gotowych do zaimplementowania do dowolnego silnika gry.

Po otrzymanej porcji materiału ruszyłem do boju i przypominając sobie z wcześniej skurpulatnie zapisanych co ważniejszych notatek zacząłem tworzyć

nareszcie ciekawe modele nadające sie do gier.

Dzięki temu zdałem sobie sprawe na co mam zwracać uwagę i jak tworzyć coraz lepsze modele dla swojej gry lub jeśli jak kto woli zatrudnić się w tej

branży i tworzyć na potrzeby danego projektu.

Pozdrawiam

Pastor




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności