Gość Fabian K Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Witam Potrzebujesz postawić pewnie swoją nogę w drzwiach firmy do której wchodzisz pierwszy raz składając swoje CV, a nigdy wcześniej nie pracowałeś w grach. Daj mi znać a ci pomogęęęę :) Za kilka Bro albo i zgrzewkę pokaże ci na czym polega robienie obiektów 3D na potrzeby gier. Preferowana Maya ale i Max'a sobie przypomnę. [email protected] Gti Racing Extreme Xpand Rally Two Worlds Two Worlds Temptation
pastor44 Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Decyzje o szkoleniu odwlekałem tak z 2 tygodnie, gdy jechałem troszkę się bałem, chciałem dokonać zmian, ale wiary w to nie miałem. Spotkałem się z Fabianem omówiliśmy moje odpowiedzi na pytania, które z resztą w swojej prostocie nie skłaniały do szybkiej odpowiedzi. Ciągle miałem tysiące kontrargumentów a Fabian spokojnie mi każdy aspekt wyjaśniał, co jest nie tak i jak to można zrobić lepiej. W międzyczasie szkolenia zrobiłem kilka ciekawych modeli low poly budynków gotowych do zaimplementowania do dowolnego silnika gry. Po otrzymanej porcji materiału ruszyłem do boju i przypominając sobie z wcześniej skurpulatnie zapisanych co ważniejszych notatek zacząłem tworzyć nareszcie ciekawe modele nadające sie do gier. Dzięki temu zdałem sobie sprawe na co mam zwracać uwagę i jak tworzyć coraz lepsze modele dla swojej gry lub jeśli jak kto woli zatrudnić się w tej branży i tworzyć na potrzeby danego projektu. Pozdrawiam Pastor
Rekomendowane odpowiedzi