P4VV37 Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Jak wyexportować z animacją obiekt z tej wersji mayi do *.x lub *.3ds, ,*.ms3d lub blendera?
Tomek Kosiorek Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 ale chodzi Ci o animację czy "wypaloną" animację? fbx, a wypalić animację w meszu pewnie też się da.
P4VV37 Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 Najlepiej byłoby mieć kości. fbx a potem co?
P4VV37 Napisano 6 Marzec 2009 Autor Napisano 6 Marzec 2009 blender nie importuje fbx. Chyba żeby otworzyć fbx np. w milkshape i exportować. Popróbuję. thx.
Reanimator Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:Py/Scripts/Manual/Import/FBX
P4VV37 Napisano 8 Marzec 2009 Autor Napisano 8 Marzec 2009 mdd obsługuje animację na kościach? Nie pomógł mi ten link. Nie mogę zainstalować tego skryptu, wystarczy zapisać plik *.py w folderze .blender/scripts prawda?
Kroopson Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 mdd przenosi wprost animację wierzchołków, bez kości etc. Po prostu przepalasz położenie vertexów w każdej klatce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się