Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak wyexportować z animacją obiekt z tej wersji mayi do *.x lub *.3ds, ,*.ms3d lub blendera?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

blender nie importuje fbx. Chyba żeby otworzyć fbx np. w milkshape i exportować. Popróbuję. thx.

Napisano
  • Autor

mdd obsługuje animację na kościach?

Nie pomógł mi ten link. Nie mogę zainstalować tego skryptu, wystarczy zapisać plik *.py w folderze .blender/scripts prawda?

Napisano

mdd przenosi wprost animację wierzchołków, bez kości etc. Po prostu przepalasz położenie vertexów w każdej klatce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności