Napisano 5 Marzec 200916 l Jak wyexportować z animacją obiekt z tej wersji mayi do *.x lub *.3ds, ,*.ms3d lub blendera?
Napisano 5 Marzec 200916 l ale chodzi Ci o animację czy "wypaloną" animację? fbx, a wypalić animację w meszu pewnie też się da.
Napisano 6 Marzec 200916 l Autor blender nie importuje fbx. Chyba żeby otworzyć fbx np. w milkshape i exportować. Popróbuję. thx.
Napisano 8 Marzec 200916 l Autor mdd obsługuje animację na kościach? Nie pomógł mi ten link. Nie mogę zainstalować tego skryptu, wystarczy zapisać plik *.py w folderze .blender/scripts prawda?
Napisano 9 Marzec 200916 l mdd przenosi wprost animację wierzchołków, bez kości etc. Po prostu przepalasz położenie vertexów w każdej klatce
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto