mercedesslr Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 (edytowane) Witam... Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć, iż znacząco odbiegam od poziomu jaki tu jest prezentowany, ale pomimo tego pragnął bym pokazać mój projekt licealny na zakończenie informatyki. Nie jest on ukończony ze względu na ograniczenia sprzętowe dlatego zamiast animacji umieściłem tylko pojedyncze wyrenderowane klatki w różnych etapach pracy... orginalnie miała to być pokazowa animacja (oprowadzenie po budynku)... jestem początkujący jeśli chodzi o program 3ds max ale pomimo tego mam nadzieję że krytyka nie będzie taka ostra... Zapraszam do oglądania i komentowania. link z filmem Edytowane 11 Marzec 2009 przez mercedesslr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mercedesslr Napisano 9 Marzec 2009 Autor Share Napisano 9 Marzec 2009 Nie wiem co gorsze: złe komentarze czy brak komentarzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 WAR OF THE STICKMEN lepsze :P Mam pytanie....sam wszystko animowałeś :> acha, i jak zapakowałeś tyle ludków w jedna scene? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mercedesslr Napisano 9 Marzec 2009 Autor Share Napisano 9 Marzec 2009 jak już pisałem... w Edorphinie animując używa się po części gotowych animacji w których dodaje się własne specyfikacje siły i takie tam... a więc Czy to animowałem? TAK I NIE ;D... a co do ilości ludków to najzwyczajniej skopiowałem model i do każdego wgrałem inny wcześniej przygotowany plik .bhv w endorphinie... dzięki za opinię... nawet jak nie dotyczyła togo wątku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...