Napisano 7 Marzec 200916 l Cześć. Chcę wykonać model terenu wg mapy z oznaczeniami wysokości. Na razie Plan mam taki żeby narysować punkty wg mapy ( 3ds max ), potem poprzesuwać je po osi Z wg wysokości i połączyć w powierzchnię w jakiś sposób. Z tym że nie wiem jak ten ostatni etap wykonać. Czy ktoś może wie jak to zrobić, albo zna jakiś inny szybko sposób na wykonanie terenu wg siatki punktów w 3ds max? Pozdrawiam. edit: właśnie widze że przypostowałem w złym dziale ale nie potrafię usunąć postu. Edytowane 7 Marzec 200916 l przez Mulholland
Napisano 7 Marzec 200916 l ja zazwyczaj to robię splinami układam tak jak mówisz - spline zgodnie z poziomicami, potem układam prostopadle do nich spline "tworzące kwadraty" następnie przenoszę to co trzeba względem osi Z na końcu dodaję modyfikator surface zazwyczaj działa :)
Napisano 7 Marzec 200916 l PO KIEGO WAŁA ZAKŁADASZ 2 IDENTYCZNE TEMATY ??!! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=786632#post786632
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto