Mulholland Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 (edytowane) Cześć. Chcę wykonać model terenu wg mapy z oznaczeniami wysokości. Na razie Plan mam taki żeby narysować punkty wg mapy ( 3ds max ), potem poprzesuwać je po osi Z wg wysokości i połączyć w powierzchnię w jakiś sposób. Z tym że nie wiem jak ten ostatni etap wykonać. Czy ktoś może wie jak to zrobić, albo zna jakiś inny szybko sposób na wykonanie terenu wg siatki punktów w 3ds max? Pozdrawiam. edit: właśnie widze że przypostowałem w złym dziale ale nie potrafię usunąć postu. Edytowane 7 Marzec 2009 przez Mulholland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 ja zazwyczaj to robię splinami układam tak jak mówisz - spline zgodnie z poziomicami, potem układam prostopadle do nich spline "tworzące kwadraty" następnie przenoszę to co trzeba względem osi Z na końcu dodaję modyfikator surface zazwyczaj działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 PO KIEGO WAŁA ZAKŁADASZ 2 IDENTYCZNE TEMATY ??!! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=786632#post786632 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się