Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Chcę wykonać model terenu wg mapy z oznaczeniami wysokości. Na razie Plan mam taki żeby narysować punkty wg mapy ( 3ds max ), potem poprzesuwać je po osi Z wg wysokości i połączyć w powierzchnię w jakiś sposób.

 

Z tym że nie wiem jak ten ostatni etap wykonać.

 

Czy ktoś może wie jak to zrobić, albo zna jakiś inny szybko sposób na wykonanie terenu wg siatki punktów w 3ds max?

 

Pozdrawiam.

 

edit: właśnie widze że przypostowałem w złym dziale ale nie potrafię usunąć postu.

Edytowane przez Mulholland

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja zazwyczaj to robię splinami

 

układam tak jak mówisz - spline zgodnie z poziomicami, potem układam prostopadle do nich spline "tworzące kwadraty"

 

następnie przenoszę to co trzeba względem osi Z

 

na końcu dodaję modyfikator surface

 

zazwyczaj działa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności