Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć.

 

Chcę wykonać model terenu wg mapy z oznaczeniami wysokości. Na razie Plan mam taki żeby narysować punkty wg mapy ( 3ds max ), potem poprzesuwać je po osi Z wg wysokości i połączyć w powierzchnię w jakiś sposób.

 

Z tym że nie wiem jak ten ostatni etap wykonać.

 

Czy ktoś może wie jak to zrobić, albo zna jakiś inny szybko sposób na wykonanie terenu wg siatki punktów w 3ds max?

 

Pozdrawiam.

 

edit: właśnie widze że przypostowałem w złym dziale ale nie potrafię usunąć postu.

Edytowane przez Mulholland
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ja zazwyczaj to robię splinami

 

układam tak jak mówisz - spline zgodnie z poziomicami, potem układam prostopadle do nich spline "tworzące kwadraty"

 

następnie przenoszę to co trzeba względem osi Z

 

na końcu dodaję modyfikator surface

 

zazwyczaj działa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności