Mruczek Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Witam! Zamierzam stworzyć kombinezon motocyklowy, ale zastanawiam się jak najlepiej zaplanować proces modellingu, aby później nie mieć problemów z teksturowaniem/nakładaniem logotypów i grafik na niego. Myślałem, żeby najpierw w 3dsmaxie za pomocą polymodellingu stworzyć prosty model lowpoly, później rozłożyć jego siatkę w unvwrapie, a następnym etapem byłaby edycja w Zbrushu - dodawanie fałdek itp. Ale nie wiem czy to dobra droga. Poradźcie jak najlepiej się zabrać aby ładnie później można było nakładać tekstury. Pozdrawiam!
Shogun 3D Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 To zalezy, do czego Ci on. Ale ja bym zrobił model mid poly, zmapował, włozył w soft do sculptingu, tam dodal detale i tekstury, wypalił mapki i go. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się