Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Zamierzam stworzyć kombinezon motocyklowy, ale zastanawiam się jak najlepiej zaplanować proces modellingu, aby później nie mieć problemów z teksturowaniem/nakładaniem logotypów i grafik na niego. Myślałem, żeby najpierw w 3dsmaxie za pomocą polymodellingu stworzyć prosty model lowpoly, później rozłożyć jego siatkę w unvwrapie, a następnym etapem byłaby edycja w Zbrushu - dodawanie fałdek itp. Ale nie wiem czy to dobra droga. Poradźcie jak najlepiej się zabrać aby ładnie później można było nakładać tekstury. Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 796
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To zalezy, do czego Ci on. Ale ja bym zrobił model mid poly, zmapował, włozył w soft do sculptingu, tam dodal detale i tekstury, wypalił mapki i go. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności