Napisano 10 Marzec 200916 l Witam! Zamierzam stworzyć kombinezon motocyklowy, ale zastanawiam się jak najlepiej zaplanować proces modellingu, aby później nie mieć problemów z teksturowaniem/nakładaniem logotypów i grafik na niego. Myślałem, żeby najpierw w 3dsmaxie za pomocą polymodellingu stworzyć prosty model lowpoly, później rozłożyć jego siatkę w unvwrapie, a następnym etapem byłaby edycja w Zbrushu - dodawanie fałdek itp. Ale nie wiem czy to dobra droga. Poradźcie jak najlepiej się zabrać aby ładnie później można było nakładać tekstury. Pozdrawiam!
Napisano 10 Marzec 200916 l To zalezy, do czego Ci on. Ale ja bym zrobił model mid poly, zmapował, włozył w soft do sculptingu, tam dodal detale i tekstury, wypalił mapki i go. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto