adek Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 Niedawno, w change logu programistów Blendera, gałąź projektu Etch-a-ton, została włączona do gałęziu głównej wersji 2.5, co może oznaczać że prawdopodobnie ukaże się wraz z najnowszą wersją.Ech-a-ton to narzędzie którego celem jest implementacja koncepcji szkicowania w riggowaniu i budowaniu armatury.Zapraszam, po więcej informacji na vimeo oraz wiki projektu:http://wiki.blender.org/index.php/User:Theeth/etch-a-tonProgramista Farsthary zaprezentował na swoim blogu efekty połączenia materiałów wolumetrycznych z nodami dla tekstur:http://farsthary.wordpress.com/2009/03/17/textures-nodes-volumetrics/Dodatkowo pojawił się eksperymentalny build dla GI w Blenderze:http://farsthary.wordpress.com/2009/03/13/photon-mapping-coming-soon/Przy okazji, warto wspomnieć o wyżej wymienionych texture nodach. Prawdopodobnie pojawią się w najnowszej wersji, więcej informacji w linkach:1. http://wiki.blender.org/index.php/BlenderDev/TextureNodes2. http://wiki.blender.org/index.php/User:Frr/TexnodeManual Więcej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się