Skocz do zawartości

Oświetlenie i shader.


Eustach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie, jak stworzyć materiał (matowego?) szkła tak jak na obrazku(czerwony kolor), oraz takich "miękkich" świateł (niebieski).

Czy te światła za obrazami są odwrócone w stronę ściany czy może jest jakiś glow włączony, a może coś innego.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Matowe szkło uzyskasz zmniejszając wartość Glossiness np. ustawiając na 0.7( podbij przy tym Subdivs. możne na 30) reszta setów identyczna jak przy zwykłej szybie/szkle.

 

Co do tych oświetlonych dookoła obrazów to najłatwiej wstawić tam Vray plane albo na tylnia cześć obrazu dać materiał vraylight.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vray plane wczensiej wsadzałem, ale miałem światło takie jak na suficie tzn. ostre krawędzie, a mi chodzi o takie jak zaznaczyłem. Jeszcze spróbuje z materiałem vray light.

 

te "swiatla" to na 100% VRAY Light Material

 

a takie mleczne szklo uzyskasz najlepiej uzywajac

polaczenia Translucent+Glossy Refraction

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności