Eustach Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 Witam, Mam pytanie, jak stworzyć materiał (matowego?) szkła tak jak na obrazku(czerwony kolor), oraz takich "miękkich" świateł (niebieski). Czy te światła za obrazami są odwrócone w stronę ściany czy może jest jakiś glow włączony, a może coś innego. Proszę o pomoc.
Luqas87 Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 (edytowane) co do szkła to zwykłe szkło tylko w refraction zjedź w duł z glossiness, a światła ciężko powiedzieć mało widać ale raczej bez jakichś cudów albo vray lighty rozłożone w koło albo vraylight material http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_material.htm Edytowane 21 Marzec 2009 przez Luqas87
JunioR Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 Matowe szkło uzyskasz zmniejszając wartość Glossiness np. ustawiając na 0.7( podbij przy tym Subdivs. możne na 30) reszta setów identyczna jak przy zwykłej szybie/szkle. Co do tych oświetlonych dookoła obrazów to najłatwiej wstawić tam Vray plane albo na tylnia cześć obrazu dać materiał vraylight.
Eustach Napisano 21 Marzec 2009 Autor Napisano 21 Marzec 2009 Vray plane wczensiej wsadzałem, ale miałem światło takie jak na suficie tzn. ostre krawędzie, a mi chodzi o takie jak zaznaczyłem. Jeszcze spróbuje z materiałem vray light.
Gość Gosc Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 Vray plane wczensiej wsadzałem, ale miałem światło takie jak na suficie tzn. ostre krawędzie, a mi chodzi o takie jak zaznaczyłem. Jeszcze spróbuje z materiałem vray light. te "swiatla" to na 100% VRAY Light Material a takie mleczne szklo uzyskasz najlepiej uzywajac polaczenia Translucent+Glossy Refraction
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się