Napisano 25 Marzec 200916 l Witam, Na dosyc prosty model wrzucam teksture i nadaje mu mapowanie UV - Box. Jednak wyglada to dziwnie. Na kazdym boku tekstura jest w inna strone. Nie wiem co jest nie tak. Moze powinienem zastosowac inne mapowanie aby wygladalo to poprawnie...? Plik 3ds Max, tekstura i render: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_problem.zip
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor Jak dam mapowanie planarne to wychodzi mniej wiecej zamierzony efekt (oczywiscie tylko z przodu, chcialbym aby tak mapowalo z kazdej strony)
Napisano 26 Marzec 200916 l Poczytaj o "UnwrapUVW" http://www.google.pl/search?q=3ds+unwrap+uvw+mapping+tutorial&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto