owiec Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Witam, Na dosyc prosty model wrzucam teksture i nadaje mu mapowanie UV - Box. Jednak wyglada to dziwnie. Na kazdym boku tekstura jest w inna strone. Nie wiem co jest nie tak. Moze powinienem zastosowac inne mapowanie aby wygladalo to poprawnie...? Plik 3ds Max, tekstura i render: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_problem.zip
owiec Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Jak dam mapowanie planarne to wychodzi mniej wiecej zamierzony efekt (oczywiscie tylko z przodu, chcialbym aby tak mapowalo z kazdej strony)
Sebastian Ozga Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Poczytaj o "UnwrapUVW" http://www.google.pl/search?q=3ds+unwrap+uvw+mapping+tutorial&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się