Gość GrRoxy Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 Czy w max3d jest dość łatwo zrobić model człowieka? Dokładniej mówiąc kobiety, w poserze można pracować tylko na gotowcach i nie bardzo mi to odpowiadało. Podajcie jakieś programy w których łatwo zrobić sylwetkę człowieka. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 najlepszy bedzie humanGen......ale w sumie w kazdym programie zrobisz dobrze tylko trzeba opanować program....albo Zbrusha uzyj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 Kolejne pytanie w którym sens każdego członu jest przeciwstawny... Do tego typ pytania, na które nie ma jednej odpowiedzi. Co chcesz? Program? Może tutoriale do 3ds'a? Może trochę czasu? A może... może jakieś wskazówki? Najpierw piszesz, że w maxie, potem wtrąca się pozer. A potem prosisz o program! Może jakiś plugin do maxa? Zdecyduj się kolego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość GrRoxy Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 Arti, zależy mi na tym żeby umieć zrobić człowieka w danej pozie. Nie na np. animacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 możesz użyć make human nie pamiętam czy to sie pisze razem czy osobno. możesz w nim dowolnie ustawiać pozy, gabaryty, sylwetke i co tylko chcesz. tu masz linka http://www.makehuman.org 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 wogole zaprzeczasz sobie gdy piszesz ze nudza cie gotowce z pozera a pozniej piszesz ze chcesz prosty sposob na postacie. Na tym cala zabawa ze jak robi sie cos kilkoma kliknieciami to nie masz duzej kontroli nad efektem koncowym i wszystko wyglada tak samo (jak to ma np miejsce w poserze) natomiast jesli bedziesz sie meczyl i od podstaw budowal postac polygon po polygonie to uzyskac co dusza zapragnie ale niestety nie da rady w 5 minut. W 3dsmaxie mozesz sobie zrobic takiego czlowieczka jakiego bedziesz chcial w blenderze wsumie tez ba nawet w wingsie 3d zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 28 Marzec 2009 Share Napisano 28 Marzec 2009 Arti, zależy mi na tym żeby umieć zrobić człowieka w danej pozie. Nie na np. animacjach. By zrobić człowieka w danej pozie musisz najpierw umieć go wymodelować ( skoro nie chcesz z "generatorów" ) Modelowanie człowieka - nie ukrywam - to trudna rzecz i wymaga dużo nauki i pracy. Ale jakie to piękne, gdy patrzymy na "to coś" w viewporcie i z dumą mówimy : "Ja to wymodelowałem... *tu uroń łezkę*. Ok. Przyjmijmy, że masz już gotowy model człowieka. Teraz musisz go zriggować czyli podłączyć kości i ustawić w jakiej chcesz pozie ( jeśli używasz 3ds'a to polecam plugin Softimage.... Autodesk Cat >. Innym sposobem jest modelowanie postaci w danej pozie, ale to jest masochizm. Tutaj zacny tutrek o modelowaniu człowieka : http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.escultopintura.com.br%2FTutoriais%2FTutorial_Modelagem_Corpo_Humano%2FSumario%2FSumario_Corpo_Humano.htm&langpair=pt|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wormer Napisano 28 Marzec 2009 Share Napisano 28 Marzec 2009 Generalnie żeby stworzyć coś takiego, co ty chcesz trzeba się NAUCZYĆ obsługi jakiegoś sensownego modelera typu max, maya, blender, wings, a żeby poznać wystarczająco taki program, by móc wymodelować człowieka trzeba się POSTARAĆ. Jeśli chcesz stworzyć coś oryginalnego to musisz popracować, nie ma półśrodków - albo zajmujesz się porządną grafiką, albo układasz klocki w programach typu poser... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi