Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

moj problem wyglada nastepujaco :)

 

zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac??

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 898
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam,

moj problem wyglada nastepujaco :)

 

zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac??

 

no pewnie

 

znajdz w ustawieniach renderera zakladke "Color Mapping" a tam parametr "Color Bleeding" i zmniejsz wartosc np. do 0.5, wtedy odbicia beda nadal tak samo jasne ale pozbawione tak duzej ilosci bawry

Napisano

Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :>

Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override.

Napisano
Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :>

Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override.

 

yup Saturation, mea culpa

za duzo rendererow uzywam :P color bleeding, saturation - jeden pies

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.