Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

moj problem wyglada nastepujaco :)

 

zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac??

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 864
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  Gekon napisał:
Witam,

moj problem wyglada nastepujaco :)

 

zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac??

 

no pewnie

 

znajdz w ustawieniach renderera zakladke "Color Mapping" a tam parametr "Color Bleeding" i zmniejsz wartosc np. do 0.5, wtedy odbicia beda nadal tak samo jasne ale pozbawione tak duzej ilosci bawry

Napisano

Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :>

Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override.

Napisano
  arev napisał:
Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :>

Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override.

 

yup Saturation, mea culpa

za duzo rendererow uzywam :P color bleeding, saturation - jeden pies

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności