Napisano 28 Marzec 200916 l Witam, moj problem wyglada nastepujaco :) zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac??
Napisano 28 Marzec 200916 l Gekon napisał: Witam, moj problem wyglada nastepujaco :) zrobilem prosta scenke ktora oswietlam dwoma vraylight materialy to tylko vraymtl i zmieniony kolor sciany wszytskie sa szare a ziemia zóltawa i jak renderuje to strsznie mi odbija sie kolor sciany, czym moge to zmienic jesli chodzi o ustawienia to GL wlaczone irradiance map - low, czym mozna to rgulowac?? no pewnie znajdz w ustawieniach renderera zakladke "Color Mapping" a tam parametr "Color Bleeding" i zmniejsz wartosc np. do 0.5, wtedy odbicia beda nadal tak samo jasne ale pozbawione tak duzej ilosci bawry
Napisano 28 Marzec 200916 l Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :> Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override.
Napisano 29 Marzec 200916 l arev napisał: Ja nawet sobie nie przypominam żeby taka opcja w ogóle była :> Jest za to "Saturation" w głównych ustawieniach GI. Tam zmniejsz do 0.5 i będzie ok. Alternatywnym sposobem jest użycie VrayOverrideMtl i wrzucenie prawie białego materiału do slotu GI Override. yup Saturation, mea culpa za duzo rendererow uzywam :P color bleeding, saturation - jeden pies
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto