morawcik89 Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Witam. Potrzebuję do własnej gry grafiki 3D. Niestety 3D zajmuję się dopiero od 2 tygodni i nie bardzo się znam. Dlatego mam takie pytanie. Jakie wymiary powinien mieć model np osoby (w 3ds max) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Najlepiej by wymiary były zbliżone do rzeczywistych, ale to zależy od: gdzie to ma iść poco i dlaczego :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Jakie wymiary powinien mieć model np osoby (w 3ds max) ? tak z 1,7 metra srednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morawcik89 Napisano 29 Marzec 2009 Autor Share Napisano 29 Marzec 2009 Z tego co wiem to parametry obiektu w 3ds max są wyrażone w pixelach. Skąd w takim razie wiadomo ile ma np cm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Nie są wyrażone w pikselach. Zrób sobie model dowolnej wielkości. Jeśli będziesz chciał, później sobie go przeskalujesz (przekszałcenie skalowania jest bezpieczne ─ nie stracisz niczego na geometri i szczegółowości modelu) w 3dsmaxie alo silniku gry, jeśli ten to umożliwia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Piksele to parametr obrazu. Rozdzielczość przedstawia się w pikselach, a nie parametry ( powierzchnia, objętość itd ) obiektów w przestrzeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morawcik89 Napisano 29 Marzec 2009 Autor Share Napisano 29 Marzec 2009 Rozumiem, dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi