morawcik89 Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Witam. Potrzebuję do własnej gry grafiki 3D. Niestety 3D zajmuję się dopiero od 2 tygodni i nie bardzo się znam. Dlatego mam takie pytanie. Jakie wymiary powinien mieć model np osoby (w 3ds max) ?
La R Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Najlepiej by wymiary były zbliżone do rzeczywistych, ale to zależy od: gdzie to ma iść poco i dlaczego :).
mirach Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Jakie wymiary powinien mieć model np osoby (w 3ds max) ? tak z 1,7 metra srednio.
morawcik89 Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 Z tego co wiem to parametry obiektu w 3ds max są wyrażone w pixelach. Skąd w takim razie wiadomo ile ma np cm ?
piotrek Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Nie są wyrażone w pikselach. Zrób sobie model dowolnej wielkości. Jeśli będziesz chciał, później sobie go przeskalujesz (przekszałcenie skalowania jest bezpieczne ─ nie stracisz niczego na geometri i szczegółowości modelu) w 3dsmaxie alo silniku gry, jeśli ten to umożliwia.
La R Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Piksele to parametr obrazu. Rozdzielczość przedstawia się w pikselach, a nie parametry ( powierzchnia, objętość itd ) obiektów w przestrzeni.
Rekomendowane odpowiedzi