Gość Indjana Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 Witam, jestem baaardzo początkującym użytkownikiem maxa, toteż chciałem dla ćwiczenia wymodelować samochód. I na złość zatrzymałem się na samym początku. Korzystam z tych tutoriali: http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/ http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=1477 oraz jednego z videotutoriali z tego forum. Mój problem zaczyna się już na samym początku, kiedy mam 'zaimportować' blueprinty do maxa. Robię wszystko co mi każą, ustawiam wielkość plane do wielkości pociętych blueprintów, robię w Material Editor dokładnie co jest podane, ale w rezultacie zamiast jednego dużego obrazka na plane mam ich miliardy. Wie ktoś, co robię źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 sprecyzuj bardziej, albo daj screena p.s na początku samochód nie jest dobrym rozwiązaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indjana Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 (edytowane) Może nie jest, ale chciałem spróbować. http://img15.imageshack.us/my.php?image=problembjz.jpg To samo się dzieje z innymi tutorialiami, w których trzeba przenieść obrazek na plane. Edit: Już wiem. Przycisk 'Real world map size'. Boże. Edytowane 29 Marzec 2009 przez Indjana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
batystuka Napisano 30 Marzec 2009 Share Napisano 30 Marzec 2009 sprobuj tak: w material editor sprawdz czy masz zaznaczone Use real world scale, jesli nie to zanacz, sprawdz czy we wlasciwosciach twojego plane z rysunkiem tez jest zaznaczone "use real world scale" jesli nie to zaznacz:P, pozniej w material editor/ coordinates zmien wartosc tiling size na 1 przy wartosciach width i height, powinno zadzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi