Skocz do zawartości

Problem z bitmapami [3ds max]


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Indjana
Napisano

Witam,

jestem baaardzo początkującym użytkownikiem maxa, toteż chciałem dla ćwiczenia wymodelować samochód. I na złość zatrzymałem się na samym początku.

Korzystam z tych tutoriali:

http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/

http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=1477

oraz jednego z videotutoriali z tego forum.

Mój problem zaczyna się już na samym początku, kiedy mam 'zaimportować' blueprinty do maxa. Robię wszystko co mi każą, ustawiam wielkość plane do wielkości pociętych blueprintów, robię w Material Editor dokładnie co jest podane, ale w rezultacie zamiast jednego dużego obrazka na plane mam ich miliardy.

Wie ktoś, co robię źle?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Indjana
Napisano (edytowane)

Może nie jest, ale chciałem spróbować.

http://img15.imageshack.us/my.php?image=problembjz.jpg

 

To samo się dzieje z innymi tutorialiami, w których trzeba przenieść obrazek na plane.

 

Edit: Już wiem. Przycisk 'Real world map size'. Boże.

Edytowane przez Indjana
Napisano

sprobuj tak: w material editor sprawdz czy masz zaznaczone Use real world scale, jesli nie to zanacz, sprawdz czy we wlasciwosciach twojego plane z rysunkiem tez jest zaznaczone "use real world scale" jesli nie to zaznacz:P, pozniej w material editor/ coordinates zmien wartosc tiling size na 1 przy wartosciach width i height, powinno zadzialac




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności