Gość Indjana Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Witam, jestem baaardzo początkującym użytkownikiem maxa, toteż chciałem dla ćwiczenia wymodelować samochód. I na złość zatrzymałem się na samym początku. Korzystam z tych tutoriali: http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/ http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=1477 oraz jednego z videotutoriali z tego forum. Mój problem zaczyna się już na samym początku, kiedy mam 'zaimportować' blueprinty do maxa. Robię wszystko co mi każą, ustawiam wielkość plane do wielkości pociętych blueprintów, robię w Material Editor dokładnie co jest podane, ale w rezultacie zamiast jednego dużego obrazka na plane mam ich miliardy. Wie ktoś, co robię źle?
indian Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 sprecyzuj bardziej, albo daj screena p.s na początku samochód nie jest dobrym rozwiązaniem
Gość Indjana Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 (edytowane) Może nie jest, ale chciałem spróbować. http://img15.imageshack.us/my.php?image=problembjz.jpg To samo się dzieje z innymi tutorialiami, w których trzeba przenieść obrazek na plane. Edit: Już wiem. Przycisk 'Real world map size'. Boże. Edytowane 29 Marzec 2009 przez Indjana
batystuka Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 sprobuj tak: w material editor sprawdz czy masz zaznaczone Use real world scale, jesli nie to zanacz, sprawdz czy we wlasciwosciach twojego plane z rysunkiem tez jest zaznaczone "use real world scale" jesli nie to zaznacz:P, pozniej w material editor/ coordinates zmien wartosc tiling size na 1 przy wartosciach width i height, powinno zadzialac
Rekomendowane odpowiedzi