Skocz do zawartości

Pojedynek fantasy - rysunek / in progress


brite

Rekomendowane odpowiedzi

No, może niezupenie to bitwa, ale przynajmniej widać, że przeczytałem wytyczne przed pierwszym postem ;-)

 

[obrazek zniknął w czeluściach Internetu]

 

To duży fragment całości. Jak zwykle zacząłem rysunek bez koncepcji i teraz nie wiem za bardzo, co z nim robić dalej.

 

BTW, witam wszystkich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witamy! No musze powiedziec, ze jak na pierwszy post, to jest niezle! Ale w sumie mam zastrzezenia:

- nie czuje dynamiki sceny! moze czlowiek powinien miecz dzierzyc w obu dloniach ? Moze jakies rozmycia ... ruch ... napiecie miesni

- niezle kolory, naturalne, ale wojownik przyblady cos i chyba zbyt skapo odziany (jak na bitwe)

- twarz wojownika nie ma wyrazu (bez emocji)

- reka czlowieka jest chyba nieco zbyt chuda w ramieniu

- na razie jak dla mnie praca zbyt sterylna ... wiesz, bitwa to krew, kurz, pot i adrenalina ...

 

... no ale w koncu to WIP, wiec czekam na dalszy rozwoj pracy ... jak na poczatek, to jestem pod wrazeniem ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletny brak dynamiki i ekspresji tego co chciałes osiągnąć, czyli żaru walki.Wygląda to jakby potwór wąchał i oglądał pache młodzieńca.

Przede wszystkim zmien poze postaci i popracuj nad samą kompozycją. Tło też potraktowałes zbyt ubogo. Dodaj dynamizmu, poprzechylaj głazy, dodaj troche oddechu pomiedzy postaciami, oddal je od siebie. No i pokombinuj sam, nikt tego za Ciebie nie wymyśli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- nie czuje dynamiki sceny!

i tu właśnie leży problem w moim rysowaniu - zazwyczaj rysowane przeze mnie postacie są cholernie statyczne, jakos mam problem z dodawaniem im życia, przykłady widać u mnie na stronce.

 

- twarz wojownika nie ma wyrazu (bez emocji)

- reka czlowieka jest chyba nieco zbyt chuda w ramieniu

Za model posłużyłem sobie ja sam, widać niezbyt mam plastyczną fizjonomię, nie mówiąc już o atletycznej sylwetce... :)

 

Chyba trzeba będzie zacząć malować od nowa...

 

Dzięki za komentarze!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, wiem co masz na myśli, wolałbyś pewnie, żeby rysunek był szerszy niż wyższy, jako że taki bardziej pasuje do dynamicznej sceny walki... Dzięki za sugestie, mi jednak odpowiada taki układ jaki jest, pionowy, coś pokombinuję aby to urozmaicić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie ta ręka jest źle podmalowana- nie czuć jej głebi , tego zgięcia. To samo tyczy sie lewej dłoni - coś jest źle wykonane - bo przy tej perspektywie to zdaje sie być za mała. I palce smiesznie w tym ustawieniu wyglądają. - z lekka za małe - zwłaszcza 2 ostatnie.

Bardzo fajnie zaczyna wygladać postać z prawej strony - zwłaszcza głowa.

 

Pozdr

giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jest jeszze jedo wyjście - skoro tak wiernie oddałes fotkę - to musiałeś skaszanic cienie i światło - co zaowocowało właśnie tym ze tak postrzegam te błędy - najlepsza rada - dstaw ta pracę na kilka dni i popatrz na niz chłodnym okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jeszcze widać jakby było ponaklejane. Ręka z mieczem tego stwora wygląda trochę plastelinowo ale zdaje się być najbardziej przestrzenna. Pozbyłbym się tej czerni w tle oraz niebo w innym kolorze. Niziołek jakoś krzywo patrzy się na wroga (dosłownie). Tak ogólnie zapowiada się ciekawa scena, więc lepiej nie przerywać pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności