gooziec Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Mam taki problem. Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam. I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie... Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 musisz wyzerowac pivoty najlepiej ustawic w jednym miejscu, resnac xforma i dopiero zrigowac, tak mi sie wydaje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gooziec Napisano 2 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2009 (edytowane) Jakbyś napisał po japońsku tobym zrozumiał mniej więcej tyle samo co teraz ;]. A tak na serio. Czy byłby ktoś tak miły i napisał nieco bardziej po polsku jak sobie z tym poradzić Edytowane 2 Kwiecień 2009 przez gooziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Mam taki problem. Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam. I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie... Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić? screeeeeeenshot! myslisz ze jest 1 powod dla ktorego tak sie dzieje? jakbym mial obstawiac to zle masz ustawione wagi w modyfikatorze Physique albo zapomniales wylaczyc trybu edit podczas edycji szkieletu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się