Napisano 2 Kwiecień 200916 l Mam taki problem. Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam. I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie... Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić?
Napisano 2 Kwiecień 200916 l musisz wyzerowac pivoty najlepiej ustawic w jednym miejscu, resnac xforma i dopiero zrigowac, tak mi sie wydaje :)
Napisano 2 Kwiecień 200916 l Autor Jakbyś napisał po japońsku tobym zrozumiał mniej więcej tyle samo co teraz ;]. A tak na serio. Czy byłby ktoś tak miły i napisał nieco bardziej po polsku jak sobie z tym poradzić Edytowane 2 Kwiecień 200916 l przez gooziec
Napisano 2 Kwiecień 200916 l Mam taki problem. Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam. I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie... Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić? screeeeeeenshot! myslisz ze jest 1 powod dla ktorego tak sie dzieje? jakbym mial obstawiac to zle masz ustawione wagi w modyfikatorze Physique albo zapomniales wylaczyc trybu edit podczas edycji szkieletu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto